2
هندبال زنان قهرمانی جهان

شکست دیگری برای هندبال زنان، این بار برابر کنگو

  • کد خبر : 95163
  • 19 آذر 1402 - 7:53
شکست دیگری برای هندبال زنان، این بار برابر کنگو
 تیم ملی هندبال زنان ایران در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک برابر جمهوری کنگو باز هم تن به شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، در ادامه مسابقات جدول پرزیدنت کاپ رقابت‌های هندبال زنان قهرمانی جهان در دانمارک، تیم ایران به مصاف کنگو رفت و برابر این تیم آفریقایی شکست خورد.

در این بازی که شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ به وقت تهران برگزار شد، ایران در نیمه نخست ۹ بر ۱۹ بازنده بود و در نهایت نیز ۲۰ بر ۳۲ نتیجه را به حریفش واگذار کرد. این شکست، دومین باخت در پرزیدنت کاپ و پنجمین شکست در مجموع مسابقات است.

پرزیدنت کاپ، مرحله‌ای است که تیم‌های چهارم گروه‌های هشت‌گانه مسابقات در آن برای رتبه‌های بیست و پنجم تا سی و دوم مسابقات جهانی رقابت می‌کنند.

ایران در مرحله گروهی به لهستان، آلمان و ژاپن باخت و در گروهش چهارم شد و در پرزیدنت کاپ نیز برابر شیلی و کنگو بازنده بوده است.

مسابقه بعدی تیم زنان ایران دوشنبه ۲۰ آذر برابر قزاقستان برگزار می‌شود که شرایط مشابهی نسبت به ایران دارد. پیروزی ایران، می‌تواند ملی پوشان هندبال را به مسابقه آخر برای کسب رتبه ۲۹ و ۳۰ ببرد.

در صورتی که ایران برابر قزاقستان نیز شکست بخورد روز چهارشنبه برای کسب رتبه ۳۱ و ۳۲ مسابقات جهانی دانمارک به مصاف تیم چهارم دیگر گروه جدول پرزیدنت کاپ (پاراگوئه یا گرینلند) خواهد رفت.

این در حالی است که دو بازیکن باتجربه تیم ملی، ساناز رجبی و مینا وطن پرست با مصدومیت در جریان دیدار برابر شیلی، ادامه تورنمنت را از دست دادند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=95163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.