7
آخرین دیدار هفته چهارم لیگ فوتبال زنان

پیروزی پرگل ملوان برابر کانی کردستان

  • کد خبر : 95175
  • 19 آذر 1402 - 8:18
پیروزی پرگل ملوان برابر کانی کردستان
آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پرگل ملوان برابر کانی کردستان همراه بود و قوی سپید به رده سوم رسید.

به گزارش افرا ورزش، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان عصر شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ با برتری خانگی ملوان بندر انزلی برابر کانی کردستان به پایان رسید.

در آخرین دیدار هفته، ملوان در زمین خود ۴ بر یک برابر کانی کردستان به پیروزی رسید و با کسب سومین پیروزی فصل، به رده سوم راه یافت و با صدرنشینان هم امتیاز شد.

در این بازی، مریم رهیده نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند و در ادامه افسانه چترنور دو بار و فاطمه مخدومی برای ملوان گلزنی کردند.

سمیه اسماعیلی تنها گل کانی کردستان را در نیمه دوم وارد دروازه قوی سپید کرد. افسانه چترنور که در این فصل از شهرداری سیرجان به ملوان پیوسته با دبل در این بازی ارزش‌های خود را به نمایش گذاشت.

بدین ترتیب اکنون سه تیم خاتون بم، سپاهان و ملوان با امتیاز ۱۰ در رده‌های اول تا سوم جدول قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد لیگ برتر زنان در فصل جاری لیگی نزدیک‌تر و جذاب‌تر است.

همچنین تیم کانی کردستان با شکست در انزلی برای سومین بار در این فصل بازنده شد و با یک امتیاز از چهار بازی در رده هفتم جدول ۱۰ تیمی لیگ فوتبال بانوان ایران است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=95175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.