3
والیبال زنان چلنج کاپ آسیا

پیروزی دلچسب دختران والیبال برابر چین تایپه

  • کد خبر : 97034
  • 04 خرداد 1403 - 9:10
پیروزی دلچسب دختران والیبال برابر چین تایپه
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات چلنج کاپ آسیا ۲۰۲۴ نخستین پیروزی خود را برابر چین تایپه به دست آورد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا ۲۰۲۴ امروز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ با پیروزی دختران والیبالیست ایران برابر چین تایپه همراه بود.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده امروز در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها در مانیل فیلیپین و در دور گروهی به مصاف چین تایپه رفتند و این تیم را ۳ بر یک شکست دادند.

این پیروزی پس از آن به دست آمد که دختران والیبال ایران، روز چهارشنبه برابر هند، تن به شکست سه بر صفر داده بودند.

این پیروزی برای تیم دختران ایران به‌سختی به دست آمد جایی که در ست چهارم با وجود برتری ۲۲ بر ۱۸، حریف به بازی برگشت و اوضاع برای ایران پیچیده شد.

با این وجود در نهایت این تیم ایران بود که با آبشار تمام‌کننده آیتک سلامت در ماراتنی تمام‌عیار ۲۸ بر ۲۶ برنده این ست شد. دخترها در این بخش بحرانی از بازی، اعتماد به نفس خود را حفظ کردند.

ایران در ست نخست نیز با وجود شکست ۲۴ بر ۲۶ شایسته پیروزی نشان داد و در دو ست بعدی ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ برنده، قدم به ست چهارم گذاشته بود.

ملی‌پوشان دختر والیبال ایران در ادامه چلنج کاپ روز شنبه ۵ خرداد در سومین دیدار خود از ساعت ۱۴:۳۰ به‌وقت‌تهران به مصاف تیم فیلیپین خواهند رفت و یکشنبه با استرالیا دیدار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=97034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.