29

تور تنیس روی میز مشهد / شگفتی سازی ملیکا کرمی ؛ طلسم قهرمانی برای مهشید اشتری

  • کد خبر : 15431
  • 09 آذر 1397 - 19:10
تور تنیس روی میز مشهد / شگفتی سازی ملیکا کرمی ؛ طلسم قهرمانی برای مهشید اشتری

سومین مرحله از رقابت های تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در مشهد با قهرمانی غیر قابل پیش بینی ملیکا کرمی به پایان رسید. پینگ پنگ باز تهرانی در فینال موفق شد فاطمه جمالی فر را شکست دهد. مهشید اشتری نیز در خانه هم از قهرمانی دور ماند و در نیمه نهایی به جمالی فر باخت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان کشور سومین مرحله خود را در مشهد پشت سر گذاشت و این بار قهرمانی در عین شگفتی به نماینده استان تهران رسید.

این مسابقات طی روزهای چهارشنبه تا جمعه ۷ تا ۹ آذر در مشهد و با نام گرامیداشت فریبا قوام زاده از پیشکسوتان رشته تنیس روی میز و مربی سابق تیم ملی برگزار شد و اتفاق بزرگ آن ، ناکامی مهشید اشتری ملی پوش مشهدی در راه قهرمانی بود.

مهشید اشتری که در دو دوره گذشته تور ایرانی به فینال رسیده بود و در اصفهان برابر ندا شهسواری و در کرمانشاه برابر شیما صفایی مغلوب شده بود امیدوار بود این بار در شهر خود و در غیاب ندا شهسواری ، شیما صفایی و پریناز حاجیلو قهرمان شود اما این بار حتی به فینال هم نرسید.

مهشید در نیمه نهایی برابر فاطمه جمالی فر ، پینگ پنگ باز استان البرز ۴ بر یک بازنده شد و نتوانست به فینال برسد. شکست غیر منتظره مهشید اشتری گرچه او را از رسیدن به فینال محروم کرد اما بدون تردید ذره ای توانمندی های او را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

ملیکا کرمی پینگ پنگ باز تهرانی در دیگر بازی نیمه نهایی ۴ بر یک برابر سارا شهسواری به پیروزی رسید. سارا شهسواری که در غیاب خواهرش تا نیمه نهایی پیش آمده بود نتوانست برابر پینگ پنگ باز جوان توفیقی به دست بیاورد.

در فینال ، فاطمه جمالی فر گیم اول را ۱۱ بر ۶ به سود خود پایان داد اما در گیم دوم ، ملیکا کرمی با برد ۱۱ بر ۷ ، کار را به تساوی کشاند. در گیم سوم بار دیگر فاطمه جمالی فر با انگیزه در یک مسابقه نزدیک ۱۱ بر ۹ برابر ملیکا کرمی پیروز شد تا به قهرمانی نزدیک شود اما ملیکا کرمی قصد باختن نداشت.

در گیم چهارم این ملیکا کرمی بود که ۱۱ بر ۹ فاطمه جمالی فر را مغلوب کرد تا دو پینگ پنگ باز در گیم شماری در عدد ۲ به تساوی برسند. در گیم پنجم و ششم ، این ملیکا کرمی بود که کار را تمام کرد و با ۲ برد ۱۱ بر ۶ قهرمان این مسابقات شد. سارا شهسواری و مهشید اشتری هم روی سکوی سوم مشترک ایستادند.

نگاهی به مراحل حذفی

در یک هشتم نهایی مهشید اشتری ۴ بر صفر کیمیا رستمی را برد. مریم صامت ۴ بر یک هلیا اصغری را از دور رقابت ها خارج کرد. صبا صفری ۴ بر ۲ از سد مریم فرعی گذشت. فاطمه جمالی فر ۴ بر صفر شایسته باقری فر را مغلوب کرد. فاطمه زهرا مختار رضایی ۴ بر ۲ ملیکا عامرطاس را شکست داد.

ملیکا کرمی نیز ۴ بر صفر منصوره رضایی را از پیش رو برداشت و مهشید صامت ۴ بر یک برابر غزاله مولا طلب شکست خورد. مینا پورموسوی نیز با شکست ۴ بر ۲ از سارا شهسواری با مسابقات خداحافظی کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی ، سارا شهسواری ۴ بر ۲ غزاله مولا طلب را شکست داد. فاطمه جمالی فر نیز برابر مریم صامت بازیکن تیم ملی بزرگسالان ۴ بر یک صاحب برتری شد. مهشید اشتری نیز ۴ بر یک صبا صفری ، پینگ باز خوش آتیه را حذف کرد. ملیکا کرمی نیز ۴ بر ۲ فاطمه زهرا مختار رضایی را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=15431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.