16

نسترن مقیمی : آخرین باری که اخراج شدم نوجوان بودم / داور باید بازی را مدیریت می کرد

  • کد خبر : 15878
  • 18 آذر 1397 - 17:09
نسترن مقیمی : آخرین باری که اخراج شدم نوجوان بودم / داور باید بازی را مدیریت می کرد

نسترن مقیمی بازیکن باارزش تیم نامی نو اصفهان که در بازی حساس هفته هفدهم برابر حفاری در اصفهان اخراج شد عقیده دارد داور باید بازی را مدیریت می کرده است. نسترن می گوید آخرین بازی که اخراج شدم نوجوان بودم !

نسترن مقیمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ اظهار کرد: انتظار بازی سختی را برابر حفاری داشتیم اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که هم من از زمین اخراج شدم و هم سارا شیربیگی با وجود مصدومیت مجبور شد بازی کند . برای ما پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت.

او ادامه داد: شاید در مورد کارت زرد دوم مستحق تر بودم اما به نظر من داور روی کارت زرد اول من سخت گیری کرد زیرا نه شدت خطا بالا نبود و از طرف دیگر در ابتدای جریان بازی قرار داشتیم و شاید داور می توانست با یک تذکر کار را پیش ببرد و بازی را مدیریت کند.

بازیکن تیم فوتسال نامی نو گفت: آخرین بازی که اخراج شدم نوجوان بودم. بازیکنی نیستم که به دنبال حاشیه یا بازی خشن باشم و به همین دلیل اخراج آن هم در چنین بازی مهمی به سختی برای قابل هضم بود.

مقیمی عنوان کرد: شکست ما در اهواز برابر حفاری و تساوی با پویندگان دقیقا با زمانی مصادف بود که تیم ما درد حال انتقال از تهران به اصفهان بود و شاید اگر در آن زمان ، تیم آرامش و ثبات داشت آن امتیازات را از دست نمی دادیم.

نسترن مقیمی در مورد تاثیر این نتیجه بر عملکرد نامی نو گفت: برای ما فرقی نمی کند اول ، دوم یا سوم شویم. فکر و ذکر ما پلی آف است و در آن مرحله فرصت داریم که حفاری را شکست دهیم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=15878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.