2
با 34 گل زده و یک گل خورده

قهرمانی آسان فوتسال زنان در مسابقات آسیای میانه

  • کد خبر : 95432
  • 23 بهمن 1402 - 9:51
قهرمانی آسان فوتسال زنان در مسابقات آسیای میانه
تیم ملی فوتسال زنان ایران با پیروزی بر تاجیکستان با اقتدار و بدون دردسر قهرمان مسابقات آسیای میانه شد درحالی‌که ۳۴ گل در 4 بازی به ثمر رساند.

به گزارش افرا ورزش، پرونده مسابقات فوتسال زنان آسیای میانه موسوم به کافا روز یکشنبه ۲۲ بهمن در شهر دوشنبه تاجیکستان با قهرمانی ایران بسته شد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران با هدایت فروزان سلیمانی در این رقابت پنج تیمه، با ۴ بازی و ۴ برد و ۳۴ گل زده و یک گل خورده؛ به‌آسانی به مقام قهرمانی رسید و رقیبی در حد و اندازه خود نداشت.

در حقیقت به نظر می‌رسید ازبکستان تنها رقیب جدی ایران باشد اما شکست این تیم در بازی اول با حساب ۵ بر یک برابر ایران نشان داد دختران فوتسالیست رقابتی دستگرمی در دوشنبه در پیش دارند.

آخرین مسابقه ایران نیز روز یکشنبه ۲۲ بهمن برابر تاجیکستان میزبان با برتری ۹ بر صفر همراه بود. سارا شیربیگی (۵ گل)، فرشته خسروی (۲ گل)، مارال ترکمان و فاطمه حسینی گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

ایران در سه بازی پیشین خود به ترتیب ۵ بر یک برابر ازبکستان، ۱۱ بر صفر برابر قرقیزستان و ۹ بر صفر برابر ترکمنستان به پیروزی رسیده بود.

کافا برای ایران شامل رقابت‌هایی بود که محکی جدی برای تیم ملی نبودند اما از این نظر که پس از مدت‌ها تیم ملی زنان شکل گرفت حائز اهمیت محسوب می‌شود.

ترکمان و شیربیگی در جمع برترین‌ها

مارال ترکمان بازیکن جوان تیم ملی بهترین بازیکن تورنمنت کافا ۲۰۲۴ شد. جوان خوش آتیه فوتسال که چندی پیش با تیم پالایش نفت آبادان قهرمان سوپرلیگ فوتسال بانوان شد در این مسابقات نیز چهره شاخص تیم ایران بود.

همچنین سارا شیربیگی ستاره کهنه‌کار ایران بار دیگر توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت. او بهترین گلزن مسابقات کافا شد. شیربیگی فصل اخیر لیگ را در تیم حفاری خوزستان سپری کرده بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=95432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.