13

آغاز رقابت ملی پوشان کاراته ایران در کاراته وان دوبی

  • کد خبر : 17036
  • 25 بهمن 1397 - 18:03
آغاز رقابت ملی پوشان کاراته ایران در کاراته وان دوبی

ملی پوشان کاراته ایران در مرحله دوم لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان این بار در دوبی روی تاتامی می روند. ایران در مرحله اول لیگ جهانی در فرانسه تنها یک نقره در کاتای تیمی گرفت اما در دوبی به دنبال نتایجی قابل قبول تر است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ میلادی از جمعه ۲۶ بهمن وارد دومین مرحله خود می شود. مرحله اول در پاریس برگزار شد و این بار در نزدیکی ایران، دوبی در خاک امارات میزبان این مسابقات است و دختران کاراته کای ایران در کاتا و کومیته همراه با تیم مردان در این مرحله به مصاف رقبا می روند.

در کاتای انفرادی بر خلاف پاریس که نگین باقری تنها نماینده ایران بود، این بار علاوه بر نگین کاتا، فاطمه صادقی جوان به میدان می رود. در کافهرست رقبای کاراته کاهای ایرانی در این مسابقات از این قرار است:

کاتای انفرادی

فاطمه صادقی در گروه ۴ با نمایندگان تایلند، ایتانیا، کانادا، بلاروس، کرواسی و ژاپن همگروه است. نگین باقری در گروه ۷ با کاتاروهایی از تایلند، پرتغال، ژاپن، هنگ کنگ، اسلواکی، چک و ترکیه مسابقه می دهد.

کاتای تیمی

یکی از تیم های ایران با ترکیب مهسا افسانه، مائده نصیری پی و پریسا رحمانی با تیم های کرواسی، روسیه، اسلواکی، الجزایر و استرالیا در گروه یک مسابقه می دهد. تیم حسینی، مظفرنژاد و صادقی و تیم احمدی، جهانگیری و سهرابی در گروه ۲ با تیم های روسیه، ایتالیا و الجزایر قرار دارد.

کومیته

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم سارا بهمنیار دور اول استراحت می کند و در دور دوم با برنده رومانی و چین تایپه دیدار خواهد کرد. در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم طراوت خاکسار با سابرینا اوهیدانده از فرانسه روبرو می شود و سپس در صورت برد با برنده هلند و اسپانیا مسابقه می دهد. در همین وزن فاطمه چالاکی با ویکتوریا سمانیکوا از اسلواکی و در صورت برد با لهستان دیدار می کند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور با داریا پتا از ایتالیا مصاف خواهد داد و در صورت برد با آنیا سروگینا از اوکراین مسابقه خواهد داد. همچنین شیما آل سعدی با آنجلا زاگومی از دانمارک تقابل می کند و در صورت برد با برنده سوئد و برزیل بازی خواهد داشت.

سرانجام در در وزن ۶۸+ کیلوگرم حمیده عباسعلی با ماتئا مدیچ از بوسنی روبرو خواهد شد و در صورت برد آندرسن اوربائک از نروژ حریف بعدی حمیده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=17036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.