15

نظرات مهرو کمرانی، فاطمه صفرپور و اکرم خدابنده در آستانه رقابت در کیش

  • کد خبر : 17336
  • 08 اسفند 1397 - 14:03
نظرات مهرو کمرانی، فاطمه صفرپور و اکرم خدابنده در آستانه رقابت در کیش

در آستانه برگزاری مسابقات بین المللی تکواندوی کیش شامل جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی مربیان و کاپیتان تیم ملی از اهمیت این مسابقات صحبت کرده اند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ملی تکواندوی بانوان در آستانه چالش جدیدی است. مسابقات بین المللی جام فجر و مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در کیش برگزار می شود و ملی پوشان ایران فرصتی مناسب برای درگیر شدن با یک رویداد رسمی سطح بالا و نیز افزایش امتیاز رنکینگ جهانی در اختیار دارند.

مهرو کمرانی: پیک آمادگی تیم ملی، مسابقات جهانی است

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: مسابقات کیش اولین‌ بار است که به میزبانی ایران‌ برگزار می‌شود. رویداد مهمی مثل جام ریاست فدراسیون جهانی که G۲ است را در پیش داریم و هم جام فجر و هم جام ریاست برای ما مهم است.

او عنوان کرد: اهمیت ویژه این مسابقات برای ما این است که امتیازاتی که نفرات ما کسب می کنند سبب تغییر رنک جهانی آن ها می شود و اگر امتیاز خوبی از این مسابقات بگیرند شرایط مساعدتری در آینده خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: ما در قالب ۱۳ نفر تیم را بستیم و بچه ها در هر دو جام شرکت می کنند . آمادگی کنونی ما ۷۰ درصد است و‌احتمالا سایر تیم ها آمادگی کامل نداشته باشند چون پیک آمادگی ما مسابقات جهانی خواهد بود . پوئن مثبت ما این است که میزبان هستیم و امیدواریم در ایران نتایج خوبی بگیریم.

فاطمه صفرپور: مسابقات کیش تکلیف اعزام به جهانی را مشخص می کند

فاطمه صفرپور مربی پرتلاش تیم ملی نیز در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: از سوم دی ماه اردو را شروع کردیم. بیشتر اعضای تیم نوجوانانی هستند که به تیم جوانان اضافه شدند بنابر این انگیزه بالایی دارند و میانگین سنی ۱۸ سال است. در واقع به جز سه نفر اکثر نفرات‌ تیم جدید هستند و تغییرات عمده در تیم صورت گرفته است.

مربی تیم ملی ادامه داد: انشاالله در مسابقات کیش عملکرد بچه ها را رصد میکنیم و این ارزیابی به ما کمک خواهد کرد تا استراتژی مسابقات جهانی را طرح ریزی کنیم و بدانیم برای مسابقات‌ جهانی در چه اوزانی باید ورزشکار اعزام کنیم و همه چیز در کیش مشخص می شود.

او اضافه کرد: نقاط ضعفی داشتیم که در اردوی کیش‌ آن ها را برطرف می‌کنیم . درخواست اردوی مشترک دادیم که انشاالله موافقت شود و بچه ها بتوانند در اردوی مشترک با حریفان جدید نقاط ضعف شان را برطرف کنند و ما به جمع بندی برسیم‌ که چه بازیکنانی اعزام شوند. فعلا برنامه مورد نظر ما مسابقات کیش است و بقیه برنامه ها وابسته به آن است.

اکرم خدا بنده و محک در وزن هفتم

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: جام ریاست فدراسیون جهانی در پیش است و این مسابقات قطعا مسابقات سنگینی است و همه تیم ها مثل کره جنوبی و چین با تیم اصلی آمدند و امیدوارم ۲۰ امتیاز این مسابقات را بگیریم.

او ادامه داد: هر اندازه در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم امتیاز خوبی برای مسابقات منچستر کسب خواهیم کرد. در این مسابقات در وزن هفتم مسابقه می دهم و یک وزن تغییر داشته ام و قصد داشتم در این وزن که مقداری کار در آن سبک تر است خود را محک بزنم. امیدوارم تک تک ما با تلاش و غیرت همیشگی نتایج خوبی کسب کنند.

گفتگو از : غزل خدام

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=17336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.