21

صعود شیما صفایی، هلیا اصغری، پریا خضر و مهشید صامت به مرحله نهایی

  • کد خبر : 19647
  • 30 فروردین 1398 - 23:15
صعود شیما صفایی، هلیا اصغری، پریا خضر و مهشید صامت به مرحله نهایی

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی بزرگسالان و در رقابتی فشرده شیما صفایی، هلیا اصغری، پریا خضر و مهشید صامت به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، پس از دو روز رقابت نفس گیر و فشرده بین نفرات منتخب و دعوت شده به دور انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان بزرگسالان سرانجام تکلیف نفرات صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

در دور مقدماتی ۱۶ دختر پینگ پنگ باز حضور داشند که در ۴ گروه ۴ نفره با هم رقابت کردند. در پایان مرحله گروهی غزاله مولاطلب، هلیا اصغری، شیما صفایی، مهشید صامت، منصوره رضایی، فاطمه مختار رضایی، کیمیا رستمی و پریا خضر به دور بعد رسیدند.

در دور دوم شیما صفایی دختر مستعد همدانی با مربیگری زهره ابوطالبیان با ۷ پیروزی برابر تمامی نفرات راه یافته به دور دوم با ۱۴ امتیاز اول شد. در حقیقت فاصله بین شیما صفایی با سایرین قابل توجه بود زیرا نفر دوم جدول پس از شیما صفایی در ۳ بازی بازنده شده بود و این موضوع نشان می‌دهد دیگر نفرات از نظر فنی تا چه اندازه به هم نزدیک بوده‌اند.

نفرات دوم تا چهارم جدول همگی در ۴ بازی پیروز شدند و ۳ بازی را باختند و تفاضل پوئن ها هلیا اضغری از تهران با هدایت عاطفه کریمی، پریا خضر از آذربایجان غربی با مربیگری سهیلا محمدپور و مهشید صامت از گلستان با مربیگری سارا شهسواری را در رده‌های دوم تا چهارم قرار داد.

حالا این ۴ پینگ پنگ باز به جمع ۸ نفره منتخب اضافه می‌شوند تا گروه ۱۲ نفره نهایی را که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رقابت می‌کنند، کامل کنند. ۸ نفر دیگر شامل ندا شهسواری و سارا شهسواری از کرمانشاه، مهشید اشتری از خراسان رضوی، مریم صامت از گلستان، پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر از البرز، ملیکا کرمی از تهران و صبا صفری از مازندران هستند.

سرداوری این دوره از مسابقات به عهده اسکندری داور بین المللی کشورمان بود و خانم‌ها زهرا اسکندری (سرداور- بین المللی)، فاطمه امیدی (داور-بین المللی)، نرگس خودکامه (داور-بین المللی)، آرام رحیمی (داور-بین المللی)، معصومه کریمی (داور-ملی)، منصوره صفری محمدی (داور-ملی) کادر داوری این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دادند.

گروه بندی اولیه مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان:

▫️گروه یک : شیما صفایی (همدان) هلیا اصغری (تهران) الینا رحیمی (آذربایجان غربی) زهرا شریعتی (گلستان)
▫️گروه دو: غزاله مولا طلب (البرز) پریا خضر (آذربایجان غربی) حنانه امیدی (اصفهان) شایسته باقری فرد (فارس)
▫️گروه سه : فاطمه مختار رضایی (مازندران) منصوره رضایی (اصفهان) ملیکا عامرطاس (فارس) پانیذ ویزواری (گلستان)
▫️گروه چهار: کیمیا رستمی (تهران) مهشید صامت (گلستان) صبا سراجی (مرکزی) مائده مهرابی (اصفهان)

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=19647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.