11

دهان کجی علنی به فوتسال در مراسم برترین‌ها | پس کجا دیده شوند؟

  • کد خبر : 27277
  • 03 شهریور 1398 - 10:21
دهان کجی علنی به فوتسال در مراسم برترین‌ها | پس کجا دیده شوند؟

در مراسم برترین‌های فوتبال ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران، برترین‌های فوتبال بانوان معرفی شدند اما جای فوتسال و به ویژه دختران فوتسالیست ایران خالی بود. شهناز یاری، نامی نو، مس رفسنجان سارا شیربیگی، دختران کویر و فاطمه ارژنگی اگر در این مراسم دیده نشوند پس کجا را برای دیده شدن دارند؟

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس؛ مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال ایران شامگاه شنبه دوم شهریور در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد اما فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتسال را در این برنامه دخیل نکرد و شیک و تمیز، فوتسال را از این برنامه حذف کرد.

بدین ترتیب فوتسال غایب بزرگ این مراسم بود. نه فوتسال مردان و نه فوتسال بانوان در این مراسم نقشی نداشتند و در مورد برگزاری مراسمی مجزا برای فوتسال تا زمان نگارش این مطلب اظهار نظر رسمی نشده البته حتی برگزاری مجزای مراسمی برای فوتسال، اتفاق مبارکی نیست زیرا فوتسال در کنار فوتبال فرصت بیشتری برای دیده شدن پیدا می‌کرد.

بیرون انداختن فوتسال از مراسم برترین‌های فوتبال ایران دهان کجی محض به فوتسال و احتمالاً محمد حسن انصاری فرد رییس سازمان لیگ فوتسال – با توجه با اختلافاتش با مهدی تاج و استعفای او – است و البته دهان کجی بزرگ‌تر به تلاش همه فوتسالیست‌ها بخصوص دختران ایران.

باور کردنی نیست که بهانه‌هایی چون کمبود جا یا برنامه مجزا برای این اقدام در نظر گرفته شود. چه کسی می‌تواند کتمان کند که حضور فوتسال در این مراسم به طور مشترک می‌توانست جلوه دوچندانی به فوتسال ببخشد و به ویژه برای دختران فوتسالیست، ارزش آفرین باشد؟ آیا نامی نو، مس رفسنجان و حفاری خوزستان به واسطه مطرح شدن در این مراسم انگیزه بیشتری برای توسعه فعالیت در فوتسال زنان پیدا نمی‌کردند؟

شهناز یاری، نامی نو، مس رفسنجان با آن درخشش خیره کننده در لیگ ۹۷، سارا شیربیگی و فرزانه توسلی، تیم دوست داشتنی کرمان، دختران کویر و بازیکنانی چون فاطمه ارژنگی و سحر پاپی اگر قرار باشد در این مراسم دیده نشوند پس کجا را برای دیده شدن دارند؟ شعارهایتان را از فردا با چه رویی و از کدام تریبون سفارشی ادامه خواهید داد؟

فوتسال، بی دعوت یا با دعوت ایستاده . چه در بخش مردان و چه در بخش زنان، فوتسال تاج سر آسیا است اما همیشه، ناامیدی سنگی ناپیدا بر سر راه خانواده است. بازیکنان، باشگاه ها، مربیان و عوامل پشت صحنه.

iwsports instagram telegram ایران ۶۱ سوریه ۶۸ | ایران در دیدار رده بندی بسکتبال زنان غرب آسیا

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=27277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.