19

نگرانی در اصفهان برای تیم بانوان ذوب آهن | ما روی شما حساب باز کرده ایم…

  • کد خبر : 27505
  • 05 شهریور 1398 - 13:01
نگرانی در اصفهان برای تیم بانوان ذوب آهن | ما روی شما حساب باز کرده ایم…

خبر کوتاه و دلهره آور است. باشگاه ذوب آهن قصد دارد فعالیت تیم فوتبال زنان خود را متوقف کند. این اتفاق اگر شکل عملی به خود بگیرد بازگشت به عقب برای فوتبال بانوان ایران خواهد بود. اصفهان قطب فوتبال بانوان است و ذوب آهن نباید این امید را ناامید کند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ لیگ برتر فوتبال بانوان در چشم به هم زدنی فرا می‌رسد اما باور کردنی نیست که در لیگ، خبری از نام ذوب آهن نباشید. این خبری است که این روزها از اصفهان به گوش می‌رسد. ذوب آهن می‌خواهد قید تیمداری در فوتبال بانوان را بزند.

بودجه ذوب آهن کاهش پیدا کرده؟ باشگاه دچار فشار مالی است؟ همه این‌ها درست. اما تیمداری در فوتبال بانوان مگر چقدر هزینه دارد که دقیقاً همین بخش از هزینه‌ها برای ذوب آهن، “اضافی” تلقی می‌شود؟ ذوب آهن به آینده و امیدی که تیمداری در فوتبال بانوان در این سال‌ها برای بازیکنان جوان ایجاد کرده، فکر می‌کند؟

اصفهان بدون هیچ تردیدی قطب ورزش زنان ایران است و محور اصلی توسعه فوتبال زنان. با ۲ تیم صنعتی در فوتبال بانوان، بخش مهمی از پروژه پیشرفت فوتبال زنان در ایران روی دوش باشگاه‌های اصفهانی است. ذوب آهن در این میان، صاحب یک شخصیت برجسته است و حالا می‌خواهد این وجهه زیبا و سراسر احترام را نزد اهالی ورزش مخدوش کند؟

البته که در ذوب آهن و در سطح ورزش ایران، همه نگاه‌ها طبیعتاً به تیم فوتبال مردان این باشگاه است اما مدیران ذوب آهن اگر تیمی به تیم‌های ورزشی زنان این باشگاه اضافه نمی‌کنند، لااقل تیمی را حذف و امیدها را به ناامیدی مبدل نکنند.

آینده بازیکنان و مربیان به کنار. بحث این است که ایران روی ذوب آهن حساب باز می‌کند. در روزگاری که از سرمایه گذاری در ورزش زنان با بهانه‌های پوچ رنگارنگ، سرباز زده می‌شود اگر ذوب آهن بخواهد صحنه را خالی کند و برود، چه امیدی به آینده باقی می‌ماند.

در اصفهان، ذوب آهن با مدیریت جدیدی به حیات خود ادامه می‌دهد. ورزش زنان ایران با دقت به ذوب آهن نگاه می‌کند. کسی برای شنیدن خبر قطعیت پایان دوران فوتبال زنان ذوب آهن آماده نیست. برای تیم امید آفرین، تیم باشخصیت، ارزش قائل شوید و این سربلندی در مسئولیت پذیری شما خواهد بود.

iwsports instagram telegram ایران ۳ اندونزی ۲ | تیم والیبال بانوان ایران هفتم آسیا شد

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=27505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.