19

بدمینتون جوانان غرب آسیا | مریم سلطانی و فاطمه بابایی صاحب مدال طلا شدند

  • کد خبر : 27785
  • 10 شهریور 1398 - 15:24
بدمینتون جوانان غرب آسیا | مریم سلطانی و فاطمه بابایی صاحب مدال طلا شدند

دیدارهای مرحله نهایی مسابقات بدمینتون غرب آسیا در شهر امان اردن برگزار شد و ملی پوشان کشورمان عناوین برتر را از آن خود کردند به طوری که تمامی مقام‌های نخست مسابقات دوبل و سینگل به دختران جوان ایران اختصاص یافت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در دیدار فینال بدمینتون جوانان غرب آسیا در رده سنی زیر ۱۵ سال در قسمت یکنفره دختران، مریم سلطانی به دیدار مبینا ندایی رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود مریم سلطانی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی رسید و مدال طلای این رده سنی را ازآن خود کرد.

مبینا ندایی به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را به گردن آویخت. بدمینتون بازان دختر زیر ۱۵ سال لبنان و اردن مقام سوم مشترک را بدست آوردند و به مدال برنز دست یافتند.

همچنین در دیدار فینال رقابتهای دونفره زیر ۱۵ سال دختران، تیم دونفره مریم سلطانی و مبینا ندایی از کشورمان به مصاف تیم دونفره دختران لبنان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونفره ایران به پایان رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیم دونفره لبنان دوم شد و مدال نقره را کسب کردند و تیم‌های دونفره سوریه و بحرین مشترکا مقام سوم را بدست آوردند و صاحب مدال برنز شدند.

در مسابقات فینال رده سنی زیر ۱۷ سال دختران در قمست یکنفره فاطمه بابایی به مصاف ساره امینیان رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فاطمه بابایی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی این رده سنی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت.

ساره امینیان به مقام نایب قهرمانی قسمت یکنفره بانوان زیر ۱۷ سال دست یافت و مدال نقره را بدست آورد. بدمینتون بازان اردن و عراق به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدال برنز را از آن خود نمودند.
در دیدار فینال مسابقات دونفره زیر ۱۷ سال دختران، تیم دونفره ساره امینیان و فاطمه بابایی از ایران با تیم دونفره سوریه به رقابت با یکدیگر پرداختند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ایران خاتمه یافت و مدال طلای این رده سنی را به گردن آویختند.

تیم دونفره سوریه نایب قهرمان این رده سنی شد و مدال نقره را از آن خود کرد. تیم‌های دونفره لبنان و اردن به مقام سوم مشترک رسیدند و مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=27785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.