18

برگزاری اردوی تیم ملی هوپس تنیس روی میز در زنجان (تصاویر)

  • کد خبر : 28895
  • 27 شهریور 1398 - 8:21
برگزاری اردوی تیم ملی هوپس تنیس روی میز در زنجان (تصاویر)

اردوی تیم ملی هوپس تنیس روی میز در زنجان برگزار شد و آینده سازان تنیس روی میز دختران ایران زیر نظر مریم معظمی مرحله جدیدی از اردو را پشت سر گذاشتند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ اردوی تیم ملی هوپس تنیس روی میز در زنجان از ۲۱ تا ۲۵ شهریور برگزار شد و پینگ پنگ بازان نونهال ۸ و ۹ ساله در این اردو تحت آموزش و تمرین قرار گرفتند.

فدراسیون تنیس روی میز بخشی از پروژه بازیکن سازی خود را به رده سنی نونهالان و به طور ویژه استعدادهای ارزیابی شده ۸ و ۹ ساله اختصاص داده و این استعدادها زیر نظر مربیان کارآمد و توانمند در زمینه کار در این بازه سنی، در طول سال در مقاطع مختلف در اردوهای مشترک شرکت می‌کنند.

مرحله جدید اردوی تیم ملی هوپس تنیس روی میز در زنجان و زیر نظر مریم معظمی از مربیان برجسته تنیس روی میز استان البرز و با سرپرستی مریم کاظمی راد نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان برگزار شد.

پدیدار شدن ستاره‌های نوظهور نونهال و نوجوانان در تنیس روی میز دختران ایران مهر تاییدی بر مسیر درست سرمایه گذاری روی رده سنی نونهالان محسوب می‌شود. گرچه امروز تنیس روی میز ایران چهره‌های خوشنامی در اختیار دارد اما با برنامه سرمایه گذاری هوپس، به نظر می‌رسد، افتخار آفرینان بزرگتر در راه باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=28895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.