20

شیما صفایی پس از قهرمانی در کرمانشاه : پیش بینی می کردم که در اوج آمادگی باشم

  • کد خبر : 29748
  • 08 مهر 1398 - 15:33
شیما صفایی پس از قهرمانی در کرمانشاه : پیش بینی می کردم که در اوج آمادگی باشم

شیما صفایی ستاره همدانی تنیس روی میز ایران پس از قهرمانی در کرمانشاه و در اولین مرحله از تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور گفت پیش بینی می کرده که در مسابقات کرمانشاه اوج آمادگی باشد.

شیما صفایی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: از ۲۱ تا ۳۰ شهریور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان آسیا در اندونزی حاضر بودیم که بعد از ۴ روز مسابقه در بخش تیمی توانستیم مقام یازدهم را کسب کنیم.

او ادامه داد: شایسته کسب رتبه بهتری بودیم و در بازی با تیم قدرتمند مالزی هم ۲ بر صفر پیش افتاده بودیم اما در نهایت نتوانستیم این تیم را شکست دهیم در حالی که تا پیروزی و رسیدن به جمع ۱۰ تیم برتر آسیا فاصله کمی داشتیم.

ملی پوش همدانی گفت: بعد از ۴ روز استراحت از تاریخ ۴ تا ۵ مهر ماه در اولین دور مسابقات تور ایرانی بزرگسالان به میزبانی کرمانشاه حضور پیدا کردم که به لطف خدا توانستم در این مسابقات مقام اول را کسب کنم.

صفایی عنوان کرد: در یک چهارم نهایی در یک بازی حساس و نفس گیر مهشید اشتری را با نتیجه ۴-۳ شکست دادم و در نیمه نهایی در بازی با فاطمه جمالی فر توانستم با نتیجه ۴-۳ پیروز شوم و در فینال غزاله مولا طلب را شکست دهم.

او درباره سطح کیفی مسابقات تور ایرانی گفت: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و بازی‌های پرهیجان و نفس گیری در جریان بود و بهترین‌های ایران در این مسابقات حضور داشتند.

نفر دوم رنکینگ ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به اینکه دو دوره مسابقات آسیایی نوجوان جوانان و بزرگسالان را پشت سر گذاشتم این احتمال را می‌دادم که در اوج آمادگی باشم و توانستم بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارم.

صفایی گفت: از میزبانی خوب کرمانشاه و فدراسیون تنیس روی میز و هیئت تنیس روی میز استان همدان و همچنین مربیان استان همدان قدردانی می‌کنم و در آخر تشکر ویژه از پدر و مادرم دارم که در هر شرایطی من را حمایت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=29748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.