15

شهرداری شاهرود ۱ ذوب روی صبای زنجان ۴ | انتقام سنگین زنجان از شاهرودی‌ها

  • کد خبر : 30065
  • 14 مهر 1398 - 9:54
شهرداری شاهرود ۱ ذوب روی صبای زنجان ۴ | انتقام سنگین زنجان از شاهرودی‌ها

تیم بدمینتون ذوب روی صبای زنجان با صدرنشینی به کار خود در مرحله نخست گروهی لیگ برتر بدمینتون بانوان پایان داد. آن‌ها همچنین در یک بازی انتقامی تیم شهرداری شاهرود را شکست دادند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ پرونده دور برگشت لیگ برتر بدمینتون بانوان در گروه یک در حالی در مشهد بسته شد که در یکی از بازی‌های سه گانه دور برگشت، ذوب روی صبای زنجان مصاف انتقامی را از شهرداری شاهرود برد.

دیدار رفت دو تیم در شاهرود با برتری ۳ بر ۲ میزبان به پایان رسیده بود اما در بازی برگشت ذوب روی صبا ۴ بر یک پیروز شد و با صدرنشینی این مرحله را به پایان رساند. شهرداری شاهرود، بی شباهت به دور رفت خوش شانس بود که با وجود ۲ شکست برابر ذوب روی صبا و شهید فخار باز هم توانست در رتبه دوم جدول قرار گیرد و جواز صعود را به دست بیاورد.

به عبارت دیگر شهرداری شاهرود نان ۲ برد ارزشمند دور رفت را خورد تا در نهایت به عنوان تیم دوم صعود کند. در بازی این تیم برابر ذوب روی در مشهد، ثریا آقایی در مسابقه انفرادی اول ۲ بر صفر حنانه یعقوب زاده را شکست داد.

فاطمه بابایی در دمین مسابقه انفرادی در رقابتی شانه به شانه، ۲ بر یک الناز فیض منش از شهرداری شاهرود را برد. در مسابقه دوبل نخست، تیم دو نفره نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده دست به کار بزرگی زدند و ۲ بر یک ثریا آقایی و پریا اسکندری را شکست دادند تا شهرداری شاهرود خود را به صبا نزدیک کند.

با این حال، زنجان کار را در بازی دوبل دوم تمام کرد. برتری ۲ بر یک نسترن کرمی و فاطمه مقدم برابر پگاه شاکر و شیما شالیان سبب شد پیروزی سوم ذوب روی محقق شود. در نبرد انفرادی آخر هم پریا اسکندری از ذوب روی صبای زنجان ۲ بر صفر نسیم صفایی را شکست داد.

بدین ترتیب ذوب روی صبای زنجان و شهرداری شاهرود در مرحله نهایی حاضر خواهند بود و شهید فخار مشهد نیز با ادامه مسابقات خداحافظی می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=30065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.