13

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان | شهرداری بم ال کرمانیکو را فتح کرد

  • کد خبر : 31821
  • 10 آبان 1398 - 22:34
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان | شهرداری بم ال کرمانیکو را فتح کرد

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم ال کرمانیکو را فتح کرد. گل زهرا قنبری از روی نقطه پنالتی کافی بود تا شهرداری بم در سیرجان، شهرداری سیرجان جدی ترین رقیب خود در راه قهرمانی را شکست دهد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه دهم آبان برگزار شد و جدال بزرگ هفته را مدافع عنوان قهرمانی به سود خود خاتمه داد. شهرداری بم با پیروزی یک بر صفر در سیرجان گام بلندی به سوی تکرار قهرمانی برداشت.

شهرداری سیرجان که بار دیگر تلاش برای درآوردن قهرمانی از چنگ شهرداری بم، تیم هم استانی خود را آغاز کرده امروز در خانه یک بر صفر به شهرداری بم باخت و این، نتیجه ناامید کننده ای برای سیرجان به شمار می رود.

شهرداری بم در بازی امروز با پنالتی زهرا قنبری در نیمه نخست یک بر صفر شهرداری سیرجان را مغلوب کرد. این برد، شهرداری بم را دوباره به صدر برد و سیرجانی ها را تا رده سوم تنزل داد.

آذرخش کردستان در بوشهر کار ساده ای برابر تیم بحران زده پارس جنوبی داشت و ۷ بر صفر این تیم را در هم کوبید. سمیه خرمی بازیکن آذرخش در این بازی پوکر کرد و به تنهایی چهار گل زد. فروغ موری دو بار و فاطمه قاسمی یک بار برای نماینده استان کردستان گلزنی کردند.

پالایش گاز ایلام که فصل را خوب آغاز کرده امروز سومین پیروزی فصل خود را جشن گرفت. آن ها به انزلی سفر کردند و برابر تیم تضعیف شده ملوان – نسبت به فصل قبل – دو بر یک برنده شدند. مرضیه نیکخواه مهاجم آماده و چارچوب شناس ایلام هر دو گل تیم میهمان را وارد دروازه قوی سپید کرد.

سپاهان و ذوب آهن، تیم های اصفهانی لیگ امروز پیروزی های مشابهی کسب کردند. سپاهان در دیداری خارج از خانه ۵ بر صفر آویسا خوزستان را شکست داد. هاجر دباغی (۲ گل)، فاطمه عادلی، صفورا جعفری و نگین زندی گلزنان طلایی پوشان بودند.

ذوب آهن در خانه کار سختی برابر زاگرس شیراز نداشت و ۵ بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت. همیاری آذربایجان غربی در خانه برابر هیئت البرز به تساوی ۲ بر ۲ رسید. ۲ گل هدیه حسن زاده سبب شد دختران ارومیه اولین امتیاز خود در فصل جاری را دشت کنند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=31821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.