26

مرحله دوم تور تنیس روی میز جوانان | قهرمانی شیما صفایی با کامبک در فینال

  • کد خبر : 32816
  • 24 آبان 1398 - 20:53
مرحله دوم تور تنیس روی میز جوانان | قهرمانی شیما صفایی با کامبک در فینال

مرحله دوم تور تنیس روی میز جوانان کشور با قهرمانی شیما صفایی با کامبک در فینال همراه بود. ستاره همدانی در فینال در حالی که ۳ بر صفر از کیمیا رستمی عقب بود بازگشتی خیره کننده داشت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت های مرحله دوم تور تنیس روی میز جوانان دختر کشور امروز جمعه ۲۴ آبان در اصفهان به پایان رسید و شیما صفایی فاتح این مرحله از مسابقات شد.

او در دیدار نهایی این مسابقات کیمیا رستمی پینگ پنگ باز خوش آتیه تهرانی را در پیش داشت. در شرایطی که کیمیا رستمی ۳ بر صفر از شیما صفایی پیش افتاده بود و همه چیز برای شیما پایان یافته تلقی می شد او در گیم چهارم به بازی برگشت.

کیمیای رستمی برای قهرمانی در گیم چهارم متوقف شد. او برای پیروزی در فینال باید به پیروزی چهارم می رسید اما پس از پیروزی در ۳ گیم، ناگهان متوقف شد و ۴ گیم بعدی را باخت و قهرمانی را به شیما صفایی واگذار کرد.

صفایی یک هفته پس از قهرمانی در مرحله دوم تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در مشهد یک قهرمانی دیگر را به دست آورد. او در نیمه نهایی برابر صبا سراجی پینگ پنگ باز اهل خمین ۴ بر یک به برتری رسیده بود. کیمیا رستمی نیز با برد ۴ بر صفر برابر الینا رحیمی از آذربایجان غربی به فینال رسید.

نتایج مرحله یک چهارم نهایی

شیما صفایی ۴ پریا خضر ۳

فرناز اسکندری ۲ صبا سراجی ۴

کیمیا رستمی ۴ حنانه امیدی ۰

نگین وفایی پور ۰ الینا رحیمی ۴

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=32816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.