17

هفته اول لیگ برتر والیبال | شروع مقتدرانه سایپا، اکسون و ذوب آهن در آغاز راه

  • کد خبر : 33067
  • 07 آذر 1398 - 17:12
هفته اول لیگ برتر والیبال | شروع مقتدرانه سایپا، اکسون و ذوب آهن در آغاز راه

هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان با شروع مقتدرانه سایپا و اکسون در کاشان و تهران و برتری ارزشمند ذوب آهن در اصفهان برابر پیکان همراه بود. در شرایطی که لیگ برتر با یک بازی معوقه آغاز شد، مدعیان اجازه نفس کشیدن به حریفان ندادند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۷ آذر با برگزاری ۳ مسابقه آغاز شد. در آغاز فصل جدید لیگ برتر ۶ تیم در ۳ شهر به میدان رفتند و یک بازی بین اطلس تهران و افق قم نیز به تعویق افتاد.

سایپا، تیم پرستاره فصل کنونی لیگ برتر والیبال بانوان در نخستین دیدار خود در فصل تازه در کاشان به دیدار باریج اسانس رفت و موفق شد میزبان خود را در ۳ ست پیاپی از پیش رو بردارد.

در این مسابقه، سایپا در ست اول ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد و در ست دوم، بازگشت باریج اسانس، کار را برای میهمان دشوار کرد به طوری که دو تیم تا امتیاز ۲۴، برابر پیش رفتند اما تجربه سایپا به کمک این تیم آمد و پیروزی ۲۶ بر ۲۴ از آن سایپایی ها شد.

در ست سوم، باریج اسانس پس از فشاری که در ست دوم روی حریف وارد کرده بود دچار افت شد و نتوانست در برابر توان بالای سایپا مقاومت کند و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب حریف خود شد تا پیروزی ۳ بر صفر از آن سایپا شود.

در تهران، اکسون به دیدار تیم هیئت فارس رفت و موفق شد ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد. اکسون در این بازی ۲۵ بر ۱۷ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد و گام اول را در لیگ محکم برداشت.

در اصفهان، دیدار تیم های ذوب آهن و پیکان، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با پیروزی میزبان همراه بود. پیکان که بخش مهمی از ستارگان خود را در این فصل در اختیار ندارد و با میانگین سنی پایین تر نسبت به فصل قبل وارد کارزار شده در این بازی از پس ذوب آهن برنیامد و این نتیجه عجیب هم نبود.

پیکان در این بازی در ست اول و دوم مقاومت قابل قبولی داشت گرچه در نهایت ۲۵ بر ۲۱ در ست اول و ۲۵ بر ۱۹ در ست دوم تسلیم شد. در ست سوم، کار ذوب آهن آسان تر بود و برتری ۲۵ بر ۱۳ در ست سوم، پیروزی اصفهانی ها را رقم زد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=33067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.