15
هفتمین مرحله لیگ کاراته وان قرعه کشی شد

رویارویی بهمنیار و علیپور برابر اسلواکی و ژاپن

  • کد خبر : 33087
  • 08 آذر 1398 - 9:47
رویارویی بهمنیار و علیپور برابر اسلواکی و ژاپن
هفتمین مرحله لیگ کاراته وان قرعه کشی شد و بر این اساس رویارویی بهمنیار و علیپور برابر اسلواکی و ژاپن در دور نخست قرعه دختران ایران است

افرا ورزش: هفتمین و آخرین مرحله از رقابت های لیگ کاراته وان در سال ۲۰۱۹ امروز جمعه در اسپانیا آغاز می شود و ۴ دختر کاراته کای ایران نیز در بخش کومیته و یک بانوی کاتارو در این مسابقات برای موفقیت و افزایش امید به کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند.

بر این اساس در کاتای انفرادی و در غیاب فاطمه صادقی، نگین باقری با كاتاروهایی از ژاپن، مراکش، هلند، اسکاتلند، سوئیس، ایتالیا، و هنگ کنگ در گروه ۶ مبارزه خواهد کرد.

در بخش کومیته انفرادی هفتمین مرحله لیگ کاراته وان و در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار که در مراحل پنجم و ششم کاراته وان شاهکار کرد و در توکیو و مسکو طلا گرفت در دور اول با ربکا سیچوروا از اسلواکی و سپس با شانگ گو شیائو از چین تایپه روبرو مى شود.

در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار در تلاش برای جبران مافات دوره اخیر کاراته وان، پس از قرعه استراحت با برنده دیدار انگلیس و الجزایر دیدار خواهد کرد و امیدوار است در مادرید به اوج باز گردد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور که در کاراته وان مسکو به نخستین طلای خود در ادوار کاراته وان دست پیدا کرد در گام نخست با یوکی کوجیرو از ژاپن به مبارزه خواهد پرداخت و سپس با جیانا لطفی از مصر دیدار خواهد کرد.

همپنین در وزن ۶۸+ کیلوگرم هفتمین مرحله لیگ کاراته وان ، حمیده عباسعلی پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده هلند و موزامبیک روبرو می شود‌.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=33087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.