24

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال | ادامه روند موفق مدعیان و شکست تلخ شیرازی‌ها

  • کد خبر : 34899
  • 28 آذر 1398 - 15:21
هفته ششم لیگ برتر بسکتبال | ادامه روند موفق مدعیان و شکست تلخ شیرازی‌ها

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان با ادامه روند موفق مدعیان و شکست تلخ شیرازی‌ها در خانه همراه بود. در روزی که نامی نو و گروه بهمن به پیروزی‌هایی قابل انتظار رسیدند، خانه بسکتبال فارس برای متوقف کردن هرمزگان یک نفس کم آورد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان به عنوان اولین هفته از دور برگشت این مسابقات امروز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ با برگزاری ۶ بازی در گروه‌های اول و دوم به انجام رسید.

در روزی که خبری از شگفتی نبود و نتایج بازی‌ها مطابق انتظار پیش رفت تیم نامی نو اصفهان در گروه یک و گروه بهمن در گروه دوم به صدرنشینی خود ادامه دادند.

در گروه یک نامی نو اصفهان در تهران، ۷۲ بر ۵۶ پاز را شکست داد و ششمین برد پی در پی را دشت کرد. در گرگان، شکلی تهران حریف چغری برای بانوان شهر گرگان بود اما شاگردان نیکا بیک لیکلی در نهایت به هدف خود رسیدند و ۶۸ بر ۵۸ پیروز این بازی شدند.

سپهرداد تهران نیز در یک بازی سراسر تهرانی، ۷۰ بر ۴۵ تیم قعرنشین گاز را شکست داد. همچنین در گروه دوم، پالایش نفت در آبادان میزبان خانه بسکتبال کردستان بود که نبرد ناهیده اسدی – آیدا گل محمدی را هم تیمی‌های اسدی ۸۶ بر ۵۷ به سود خود خاتمه دادند.

در شیراز، تیم خانه بسکتبال فارس چیزی نمانده بود که با پیروزی بر خانه بسکتبال هرمزگان شگفتی ساز شود اما تلاش همه جانبه شیرازی‌ها در نهایت با تنها ۲ پوئن اختلاف، نافرجام ماند و تیم شایسته این هفته ۵۵ بر ۵۷ مغلوب هرمزگانی شد که در رده سوم جدول گروه دوم قرار دارد.

 در مشهد، تیم گروه بهمن موفق شد شکست دیگری را به تیم آویژه صنعت این شهر تحمیل کند و با ششمین برد، همانند نامی نو در گروه یک، صدرنشین گروه دوم باقی بماند. گروه بهمن در این بازی ۱۰۵ بر ۴۳ پیروز شد و آمار فوق العاده خود در کسب پوئن را باز هم ارتقا بخشید. بهمن اولین تیمی شد که از آمار ۵۴۰ پوئن عبور کرد.

بهمن برای سفر به مشهد درگیر دردسرهای زیادی بود زیرا پروازهای روز گذشته به مقصد مشهد لغو شد و این تیم امروز در حالی برابر آویژه صنعت بازی کرد که تا چند ساعت قبل در آسمان ایران سرگردان بود و بازیکنان این تیم ساعت‌ها در هواپیما بودند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=34899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.