16

هفته ششم لیگ برتر والیبال | پیروزی بی دردسر سایپا، ذوب آهن و شهرداری قزوین

  • کد خبر : 39642
  • 12 دی 1398 - 18:04
هفته ششم لیگ برتر والیبال | پیروزی بی دردسر سایپا، ذوب آهن و شهرداری قزوین

هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی بی دردسر سایپا، ذوب آهن و شهرداری قزوین همراه بود. رقبای این سه تیم حتی به حریف نزدیک هم نشدند. ذوب آهن و سایپا سفری توریستی توام با برد داشتند و افق هم در قزوین یارای مقابله با میزبان را نداشت.

آی دبلیو اسپورتس – هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۱۲ دی ۹۸ با برگزاری ۳ مسابقه به انجام رسید. مطابق معمول هفته‌های گذشته پیکان و باریج اسانس به دلیل حضور بازیکنانشان در تیم ملی، به میدان نرفتند و اکسون نیز این هفته مسابقه نداشت.

در بازی‌های برگزار شده در شیراز، سایپا در مسابقه‌ای که زودتر از سایر بازی‌ها برگزار شد ۳ بر صفر برابر ستارگان فارس به پیروزی رسید. شیرازی‌ها در ست اول سایپا را آزار دادند و سایپا که بازی را آسان گرفته بود در مقطعی از بازی تحت فشار قرار گرفت اما در نهایت ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد.

سایپا در شیراز به بردی قابل پیش بینی رسید. همچنان روی نوار پیروزی

در ۲ ست بعدی، بازی روال آسانی برای سایپا داشت و این تیم با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۰ ستارگان را برد تا با پیروزی بی دردسر ۳ بر صفر سفر شیراز را با شیرینی به پایان برساند و پیروزی دیگری کسب کند.

ذوب آهن اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی در تهران میهمان اطلس بود و در حالی ۳ برصفر پیروز شد که اطلس نتوانست در این بازی به امتیاز پوئن ۲ رقمی برسد. این برای نخستین بار در این فصل است که یک تیم در هیچ یک از ست‌ها به امتیاز ۱۰ نمی‌رسد.

اطلس به همراه افق قم تنها تیم هایی هستند که در این فصل پیروز نشده اند و در سطحی مشابه یکدیگر قرار دارند. این پیروزی ذوب آهن را در صدر جدول حفظ کرد. آن ها مسیری مشابه سایپا طی کرده اند.

در قزوین، شهرداری این شهر در مصاف با تیم قعرنشین افق قم در ۳ ست به برتری رسید. شهرداری قزوین این برد را با امتیازات ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۹ به دست آورد.

جدول رده بندی و نتایج هفتگی لیگ

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=39642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.