12

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال | پیروزی وچان برابر سپاهان و برتری پرگل شهرداری بم در انزلی

  • کد خبر : 40044
  • 20 دی 1398 - 12:42
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال | پیروزی وچان برابر سپاهان و برتری پرگل شهرداری بم در انزلی

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی وچان برابر سپاهان و برتری پرگل شهرداری بم در انزلی همراه بود. این نتایج تغییری در بالای جدول ایجاد نکرد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۰ دی ۹۸ با برگزاری ۵ مسابقه و لغو یک دیدار به انجام رسید و طی آن صدرنشینی شهرداری بم و رتبه دوم تیم وچان کردستان تمدید شد.

در مهم‌ترین بازی امروز در سنندج، تیم فوتبال وچان با ۲ گل از الهام فرهمند و سمیه خرمی ۲ بر صفر برابر سپاهان اصفهان به پیروزی رسید. سپاهان که برای انتقام شکست در بازی رفت به کردستان سفر کرده بود دست خالی سنندج را ترک کرد.

الهام فرهمند به تیم سابقش گل زد و سمیه شهبازی بار دیگر بر تیم پیشین خود فائق آمد. شهرداری بم تیم صدرنشین جدول در انزلی به ملوان رحم نکرد. زلزله ۶ ریشتری شهرداری بم و برد ۶ گله این تیم را بی رقیب در صدر حفظ کرد.

وچان و پیروزی دوباره بر سپاهان؛ آنها همچنان در تعقیب شهرداری بم هستند

زهرا قنبری بازیکن شماره یک این بازی بود. او که به دلیل تغییر پست در این فصل کمتر از همیشه گلزنی کرده این بار در انزلی ۴ بار دروازه حریف را گشود. مونا حمودی و فاطمه گرایلی دیگر گلزنان تیم مرضیه جعفری در انزلی بودند.

در اهواز، آویسا با ۲ گل برابر میهمان خود هیئت البرز بازنده شد. این بازی، نخستین تجربه مریم ایراندوست با تیم هیئت البرز بود و این تجربه برای ایراندوست با برد آغاز شد. پرناز حسینعلی زاد و سارا قمی از روی نقطه پنالتی برای نماینده البرز گلزنی کردند.

حال خوش مریم ایراندوست؛ او بازگشت به لیگ برتر را با برد در اهواز جشن گرفت

در سیرجان، شهرداری این شهر در مصاف خانگی برابر همیاری آذربایجان غربی با نتیجه عجیب و یک طرفه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. هستی فروزنده (۴ گل)، زهرا علیزاده (۳ گل) و افسانه چتر نور (۲ گل) برای شهرداری سیرجان به ثمر رساندند.

همچنین قرار بود در بوشهر تیم‌های زاگرس شیراز و سینا بوشهر با هم روبرو شوند که این دیدار به دلیل آنچه از سوی میزبان، ناآمادگی زمین عنوان شده برگزار نشده است و مشخص نیست کمیته انضباطی چه تدبیری در مورد این بازی خواهد اندیشید.

همچنین تیم ذوب آهن اصفهان که به تازگی مژگان مدائم زاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بینید در اصفهان ۳ گل از پالایش گاز ایلام دریافت کرد و نیم فصل دوم برای مدائم زاده خوب آغاز نشد. کوثر عنبری، زهرا حاتم نژاد و زهره عینی برای تیم ایلام موفق به گلزنی شدند.

نتایج کامل مسابقات هفته دوازدهم:

وچان کردستان ۲ سپاهان اصفهان صفر

شهرداری سیرجان ۹ همیاری آذربایجان غربی صفر

آویسا خوزستان صفر هیئت فوتبال البرز ۲

ملوان بندر انزلی صفر شهرداری بم ۶

ذوب آهن اصفهان صفر پالایش گاز ایلام ۳

سینا بوشهر – زاگرس شیراز (لغو شد)

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=40044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.