18

نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده؛ مدالیست های ایران در مسابقات آزاد دانمارک

  • کد خبر : 42161
  • 25 بهمن 1398 - 12:42
نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده؛ مدالیست های ایران در مسابقات آزاد دانمارک

مسابقات آزاد تیراندازی دانمارک در حالی آغاز شده است که نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده مدالیست های ایران در آغاز این مسابقات بودند. این مدال‌های در در رشته میکس تفنگ بادی به دست آمد.

آی دبلیو اسپورتس – مسابقات آزاد تیراندازی دانمارک در حالی در شهر کپنهاگ آغاز شده است که تیم ملی تیراندازی ایران در این مسابقات حضور دارد. نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده دختران المپیکی تیراندازی ایران در این مسابقات حضور دارند و توانستند در استارت راه ۲ مدال برای ایران به ارمغان بیاورند.

در رشته میکس تفنگ بادی، فاطمه کرم زاده تیرانداز جوان ایران که در سال جاری میلادی برای اولین بار حضور در المپیک را تجربه می‌کند همراه با تیراندازی از سنگاپور پس از تیم مشترک نروژ و دانمارک به مدال نقره دست پیدا کرد.

!Second Olympic is coming

دیگر دختر تیرانداز ایران در تفنگ بادی یعنی نجمه خدمتی همراه با مهیار صداقت در این مسابقات سوم شد. نجمه نیز امسال در المپیک حاضر است و برای دومین بار در المپیک شرکت می‌کند. آرمینا صادقیان جوان‌ترین عضو تیم ملی نیز در این مسابقات همراه با امیر محمد نکونام به مقام پنجم رسید.

این مسابقات در رشته‌های تفنگ و تپانچه ادامه می‌یابد. در تورنمنت دانمارک تیم‌هایی از ۱۰ کشور حضور دارند و مسابقات تا ۲۷ بهمن ادامه می‌یابد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=42161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.