14

فرزانه فصیحی و تریبون خیرخواهی

  • کد خبر : 43438
  • 25 اسفند 1398 - 11:10
فرزانه فصیحی و تریبون خیرخواهی

از فرزانه فصیحی، صرف نظر از تبحرش در سریع دویدن در یک مسافت مشخص، آنچه را به خاطر خواهم سپرد این است که او با رویی گشاده تریبون دختران ورزشکار شد و فرصت را برای بیان دغدغه هم کیشان خود مغتنم شمرد…

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : فرزانه فصیحی دو و میدانی کار برجسته ایران مهمان برنامه تلویزیونی دورهمی با اجرای مهران مدیری بود و در بخشی از صحبت‌هایش در شمایل نماینده‌ای برای دختران ورزشکار ایران ظاهر شد و از مشکلات مالی و نبود اسپانسرها گفت.

او از این تریبون استفاده کرد تا صدای دختران ورزشکار ایران باشد، از امیدش به سهمیه المپیک گفت و روزهای سختی که سپری کرده است. خیرخواهی برای دیگران، یک ویژگی روشن و بارز برای رشد انسان است.

در هر حال روزی همه مدال‌ها، افتخارات و موفقیت‌ها به نقطه پایان خود می رسند، چهره‌های جدیدتر و جذاب‌تر از راه می رسند و همچنین روزهای ناتوانی و گمنامی. در آن نقطه، تمام روزهایی که در دنیای ورزش سپری شده، چه لحظات شیرین و افتخارات پر سر و صدا و به یادماندنی و چه ساعات شوم و ناکامی و مرارت، اگر به ورزشکار برای تبدیل شدن به انسانی راستین، قدرتمند و بخشنده کمک کرده باشد مسیری مثمر ثمر بوده است.

از فرزانه فصیحی، صرف نظر از تبحرش در سریع دویدن در یک مسافت مشخص، آنچه را به خاطر خواهم سپرد این است که او با رویی گشاده تریبون دختران ورزشکار شد و فرصت را برای بیان دغدغه هم کیشان خود مغتنم شمرد.

فرزانه فصیحی، نمادی برای جنگیدن و تلاش کردن است. شاید بگویید شرایط برای رشد او فراهم شده اما آیا می‌توان نقش خواستن، ایثار و جنگیدن را نادیده گرفت. البته که او هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد.

اما تا همین جا و در همین چند ماه اخیر نشان داده که مقاومتش در برابر ناملایمات، الگو ساز و الهام بخش برای ورزشکارانی است که یا هنوز راه خود را پیدا نکرده‌اند و یا در طی طریق و بهره مندی از استعدادهایشان عزم جدی و کافی ندارند. او نمادی است برای “هرگز نگو هرگز”. برای خیرخواهی.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=43438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.