17
به لطف تداوم آمادگی آتوسا عباسی

هرمزگان قهرمان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری پیست شد

  • کد خبر : 49859
  • 05 مهر 1399 - 12:57
هرمزگان قهرمان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری پیست شد
در پایان اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری پیست بانوان هرمزگان قهرمان شد. آن‌ها این قهرمانی را به لطف تداوم آمادگی آتوسا عباسی و قهرمانی مریم جلالیه در تعقیبی انفرادی به دست آوردند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه روز دوم از مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری بانوان، دختران رکابزن عصر روز جمعه 4 مهر در پیست مجموعه ورزشی آزادی رقابت کردند.

در اولین مرحله لیگ پیست و در ماده اسپرینت بزرگسالان تیم هیئت دوچرخه سواری هرمزگان با ترکیب آتوسا عباسی و عادله نوری قهرمان شد. عادله نوری رکابزنی کم نام و نشان تر نسبت به هم تیمی خوشنام و باتجربه‌اش بود.

تیم آسمان آبی مشهد هم با آزاده مزاری و یگانه غلامرضایی به عنوان دومی دست یافت و لیلا صادقی و فاطمه فیضی هم از تیم ایراندخت تهران نیز عنوان سوم این رقابت را به دست آوردند. رده چهارم هم به تیم هیئت دوچرخه سواری اردبیل با ترکیب فاطمه ساسانیان و معصومه صالحی اختصاص یافت.

همچنین در مسابقات اسپرینت جوانان تیم آسمان آبی مشهد با حضور لیلا حیدری و یکتا غلامرضایی قهرمان شد، هیئت دوچرخه سواری قزوین با فاطمه دادگر و حنانه دادگر نایب قهرمان شد و تیم هیئت دوچرخه سواری البرز با ترکیب فاطمه قاسمی و نازنین صفایی سوم شد.

در کایرین بزرگسالان، ستاره زرگر ستاره اهوازی تیم هیئت خوزستان بالاتر از آتوسا عباسی رقیب نامدارش از هیئت هرمزگان و یگانه غلامرضایی از آسمان آبی مشهد به مقام نخست رسید.

در مسابقات تعقیبی انفرادی برزگسالان مریم جلالیه از هیئت دوچرخه سواری هرمزگان به مقام قهرمانی دست یافت و ساجده سیاحیان از تیم اعتماد کالای یزد و فاطمه فیضی از ایراندخت تهران جایگاه‌های بعدی را کسب کردند.

در مجموع نتایج تیمی بزرگسالان تیم هیئت دوچرخه سواری هرمزگان قهرمان شد، ایراندخت تهران رتبه دوم را کسب کرد و عنوان سومی هم به تیم آسمان آبی مشهد اختصاص یافت. هیئت خوزستان، قزوین، اردبیل، اعتماد کالای یزد و ترمه دستجردی در رده‌های چهارم تا هشتم ایستادند.

در رده جوانان این تیم آسمان آبی مشهد بود که با اتکا به موفقیت‌های یگانه غلامرضایی قهرمان مرحله اول لیگ پیست شد، هیئت قزوین به پشتوانه حنانه و فاطمه دادگر دوم شد و عنوان سومی هم به تیم هیئت دوچرخه سواری استان البرز رسید. ایراندخت تهران هم چهارم شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=49859
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.