14
لیگ تنیس روی میز بانوان

تیم دانشگاه آزاد برابر آکادمی وفایی بابل به برتری رسید

  • کد خبر : 54359
  • 17 بهمن 1399 - 18:01
تیم دانشگاه آزاد برابر آکادمی وفایی بابل به برتری رسید
در ادامه دیدارهای روز پایانی لیگ تنیس روی میز بانوان تیم دانشگاه آزاد برابر آکادمی وفایی بابل به برتری رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ آخرین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال پیگیری است.

در دومین مسابقه روز جمعه تیم دانشگاه آزاد 5 بر یک برابر آکادمی وفایی بابل به پیروزی رسید. این پیروزی با برد تیم دو نفره ملیکا کرمی و سارا شهسواری با حساب 3 بر یک برابر هلیا اصغری و غزاله مولا طلب از آکادمی وفایی راد بابل کلید خورد.

در دومی بازی دوبل، تیم دو نفره مریم صامت و شقایق حسین زاده 3 بر صفر برابر فاطمه مختار رضایی و مهرسا مسلمی از آکادمی وفایی راد بابل پیروز شدند تا 2 امتیاز بازی‌های دوبل به تیم دانشگاه آزاد اختصاص یابد.

در بازی‌های انفرادی، ابتدا ملیکا کرمی از دانشگاه آزاد 3 بر یک از سد غزاله مولاطلب از آکادمی وفایی راد بابل به برتری رسید اما شکست 3 بر صفر سارا شهسواری برابر فاطمه مختار رضایی تنها برد آکادمی وفایی بابل در این مسابقه را رقم زد.

در ادامه بازی دشوار و نزدیک مریم صامت و هلیا اصغری 3 بر 2 به سود مریم صامت از دانشگاه آزاد پایان یافت و در نهایت شقایق حسین زاده 3 بر صفر مهرسا مسلمی از آکادمی وفایی راد بابل را مغلوب کرد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=54359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.