13
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال

رودان هرمزگان صفر حفاری خوزستان ۶ | پایان مقتدرانه آبی‌ها در دور گروهی

  • کد خبر : 58923
  • 03 اردیبهشت 1400 - 23:57
رودان هرمزگان صفر حفاری خوزستان ۶ | پایان مقتدرانه آبی‌ها در دور گروهی
تیم فوتسال حفاری خوزستان با برتری پرگل برابر هیئت فوتبال رودان هرمزگان با برد به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان خاتمه داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته چهاردهم و پایانی از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها از گروه یک تیم حفاری خوزستان از سد هیئت فوتبال رودان هرمزگان عبور کرد.

در این بازی که در رودان برگزار شد شاگردان مینا بارانی در هر نیمه، ۳ گل به ثمر رساندند و در نهایت با نتیجه پرگل ۶ بر صفر حریف را شکست دادند و پشت سر سایپا راهی مرحله نهایی و پرچالش خود در لیگ برتر شدند.

مهسا کمالی در ادامه روزهای خوبش در حفاری در این بازی ۲ گل زد و عاطفه عابدی نیز همانند او ۲ گل به ثمر رساند. سحر پاپی ستاره اندیمشکی حفاری و زهرا اسدی نیز هر کدام یک گل وارد دروازه میزبان کردند.

حفاری که پیش از این صعودش به جمع ۴ تیم برتر لیگ را قطعی کرده بود با پیروزی امشب، در گروه یک با تیم صدرنشین سایپا هم امتیاز شد و بنا بر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول ۷ تیمی این گروه قرار گرفت.

تیم اهوازی فوتسال زنان ایران پس از ناکامی فصل گذشته در کسب قهرمانی، امسال در پی کسب این عنوان است و در مرحله نهایی هیئت فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان و سایپا را پیش رو می‌بیند.

تیم هیئت فوتبال رودان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز و رتبه پنجم جدول گروه یک به کار خود در نخستین حضورش در لیگ برتر فوتسال زنان پایان داد.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=58923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.