14
گفتگو با سرمربی سایپا پس از پیروزی بر هیئت خراسان رضوی

شهناز یاری : ۷ بازیکن برایم باقی مانده | فقط پیروزی؛ برای سایپا پلن B وجود ندارد

  • کد خبر : 60278
  • 31 اردیبهشت 1400 - 14:59
شهناز یاری : ۷ بازیکن برایم باقی مانده | فقط پیروزی؛ برای سایپا پلن B وجود ندارد
شهناز یاری پس از کسب پیروزی مقابل نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال زنان از مصدومیت‌های مداوم ابراز نگرانی کرد و گفت حتی با ۷ نفر هم چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم فوتسال سایپا در یک بازی حیاتی و مهم از هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان توانست با نتیجه‌ 3 بر یک از سد هیئت فوتبال خراسان رضوی بگذرد و در کورس قهرمانی باقی‌ بماند.

شهناز یاری که بازی را بسیار سریع و سخت پیش‌بینی کرده بود، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار سنگین و پرفشار بود. تیم بازنده بازی امروز باید با قهرمانی خداحافظی می‌کرد و همین امر بسیار حساسیت بازی را بالا برد.

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا با بیان اینکه سایپای شرایطی به مراتب سخت‌تر از حریفان دارد، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی ما این است که بازیکن کافی نداریم. آرزو صدقیانی زاده مصدوم است و یاسمن پاکجو را حدود 40 روز در اختیار نداشتیم و هر بازی با 7 الی 8 نفر به سالن می‌رویم.

وی با بیان اینکه در بازی امروز هم شهین افلاکی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشته گفت: او از ناحیه مچ‌پا دچار مصدومیت شدید شد و اگر اشتباه نکنم رباط پایش آسیب جدی دید.

یاری در ادامه بیان کرد: با این اوصاف، کار برای ما ادامه دارد و ما مجبوریم با همین ابزارها کار را ادامه دهیم. اگر تیمی هدف قهرمانی دارد، باید با این شرایط کنار بیاید و با همین داشته ها بجنگد.

او در واکنش به بازی سرنوشت ساز هفته آینده این تیم مقابل پالایش نفت آبادان، تیم صدرنشین مرحله پایانی اذعان کرد: هیچ چاره‌ای جز پیروز شدن نداریم و به بازیکنانم گفتم که باید برنده از زمین بیرون بیاییم.  برای سایپا پلن B وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=60278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.