11

دانشگاه آزاد ؛ انصراف از لیگ فوتسال و حضور در دو و میدانی / پول ندارند؟

  • کد خبر : 6452
  • 16 تیر 1397 - 16:24
دانشگاه آزاد ؛ انصراف از لیگ فوتسال و حضور در دو و میدانی / پول ندارند؟

در حالی که گفته می شود تیم فوتسال دانشگاه آزاد از لیگ برتر فوتسال بانوان انصراف داده است فدراسیون دو و میدانی از طریق خروجی خود اعلام کرده دانشگاه آزاد قرار است در لیگ دو و میدانی بانوان حضور داشته باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ورزش قهرمانی زنان قابل تقدیر است اما انصراف از تیمداری در فوتسال  آن هم بلافاصله بعد از قهرمانی در آسیا از عجیب ترین تصمیمات ورزشی تاریخ دانشگاه آزاد به شمار می رود.

تیم دانشگاه آزاد سال گذشته با حضور ستاره های ملی خود نظیر فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی تیم سوم لیگ برتر شد اما انصراف ضمنی این تیم از لیگ برتر فوتسال بانوان سوال برانگیز و بر خلاف شعارهای حمایتی از ورزش بانوان است.

تقریبا هیچ کس فکر آن را نمی کرد که درست بلافاصله پس از قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا و به راه افتادن موج قابل توجهی از واکنش های مثبت اجتماعی ، دانشگاه آزاد تصمیم بگیرد تیم موفق فوتسال خود را تعطیل کند. گفته می شود کاهش هزینه ها در دانشگاه آزاد سبب شده آن ها قید تیمداری در فوتسال را بزنند.

در همین حال ، اعلام خبر حضور دو و میدانی زنان و مردان دانشگاه آزاد در لیگ طلایی کشور قابل توجه بود گرچه هزینه های دو و میدانی و فوتسال هرگز قابل قیاس نیست و نمی توان دانشگاه آزاد را به دلیل انصراف از فوتسال و ورود به رشته دیگر مورد نکوهش قرار داد.

در این شرایط باید دید دانشگاه آزاد امسال با تیم های دیگر خود نظیر ووشو ، شمشیر بازی و بدمینتون چه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=6452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.