19
امیدوار برای کسب مدال

حریفان حمیده عباسعلی در المپیک توکیو مشخص شدند

  • کد خبر : 64637
  • 13 مرداد 1400 - 15:00
حریفان حمیده عباسعلی در المپیک توکیو مشخص شدند
حمیده عباسعلی در گروه دو مسابقات کاراته المپیک توکیو قرار گرفت و به امید کسب مدال به روی تاتامی می‌رود.

به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ حریفان حمیده عباسعلی در وزن مثبت 61 کیلوگرم مسابقات کاراته المپیک توکیو مشخص شدند و عباسعلی در گروه دوم در کنار 4 نفر دیگر قرار گرفت.

بر این اساس، حمیده عباسعلی در این رقابت‌ها با لی گونگ از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیه معتوب از الجزایر و النا کِی ریچی از سوییس مسابقه می دهد و رقابت های کاراته المپیک نیز به صورت دوره ای برگزار می شود.

بدین ترتیب عباسعلی باید در المپیک توکیو با هر چهار حریف خود مسابقه دهد و در صورت کسب رتبه اول یا دوم به جمع 4 کاراته کای مدال آور المپیک راه پیدا می کند در حالی که به نظر می رسد لی گونگ چینی مهم ترین حریف حمیده است.

لی گونگ از چین، در آخرین دور برگزاری لیگ جهانی پیش از المپیک، که در لیسبون پرتغال برگزار شد طلا گرفت و پیش از آن در 2 مرحله لیگ جهانی در سال 2020 در دوبی و سالزبورگ نیز صاحب نشان طلا شده بود.

لامیه معطوب اما حریف سرسختی برای عباسعلی نیست و درخشان ترین نتیجه او مدال برنز جهان در سال 2018 در اسپانیا بوده اما پس از آن در لیگ جهانی، هرگز چهره یک مدعی را نداشته است.

فریال عبدالعزیز مصری اما وضعیت مناسبی دارد و عباسعلی نباید او را دست کم بگیرد.او در 5 دوره اخیر لیگ جهانی روی سکو بوده است و آخرین بار در کاراته وان لیسبون سوم شد.

فریال عبدالعزیز در 3 دوره پیاپی لیگ جهانی به ترتیب در دوبی، سالزبورگ و استانبول فینالیست شد و البته هر سه فینال را باخت تا نشان دهد دختر فینال ها نیست.

النا کی ریچی سوییسی نیز وضعیتی شبیه به نماینده الجزایر دارد و بعید است برای حمیده عباسعلی مانع سختی باشد البته نقره کاراته وان لیسبون و برنز دوبی 2020 از او چهره گهگاه شگفتی سازی ساخته است.

در گروه دوم نیز آیومی اوساکا از ژاپن، سیلویا سِمِرارو از ایتالیا، مِلتِم هوچا اوغلو از ترکیه، سوفیا برولتسِوا از قزاقستان و ایرینا زارتسکا از جمهوری آذربایجان حضور دارند.

حمیده عباسعلی از ساعت 9:30 به وقت تهران، روز شنبه 16 مرداد ماه به روی تاتامی خواهدرفت.

ترتیب برنامه مسابقات حمیده عباسعلی در گروه یک :

حمیده عباسعلی – لامیه معتوب (الجزایر)
حمیده عباسعلی – النا کِی ریچی (سوییس)
حمیده عباسعلی – فریال عبدالعزیز (مصر)
حمیده عباسعلی – لی گونگ (چین)

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=64637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.