15
پایان راه تیرانداز زنجانی در توکیو

پارالمپیک توکیو | رقیه شجاعی در تفنگ درازکش سی و نهم شد

  • کد خبر : 66497
  • 10 شهریور 1400 - 6:56
پارالمپیک توکیو | رقیه شجاعی در تفنگ درازکش سی و نهم شد
رقیه شجاعی تیرانداز زنجانی کاروان پارالمپیک ایران در توکیو به کار خود در این مسابقات پایان داد. رتبه سی و نهم در تفنگ درازکش، خاتمه کار او در توکیو بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقیه شجاعی بانوی تیرانداز ایران در پارالمپیک توکیو در دومین تلاش خود در این مسابقات،  ناکام ماند و به دور نهایی نرسید.

مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ درازکش مختلط در سالن آساکا با ۴۷ ورزشکار برگزار شد که رقیه شجاعی در پایان رقابت‌های مقدماتی با کسب ۶۲۶.۲ امتیاز در رده سی و نهم قرار گرفت.

در این مرحله هشت نفر برتر می‌توانستند به فینال برسند. شجاعی قبل از این هم در مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر هم شرکت کرده بود که به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.

شجاعی: با چند جلسه تمرین به این مسابقه آمدم

رقیه شجاعی بعد از این مسابقه با اشاره به جایگاه خود در بین 47 نفر اظهار داشت: انتظار صعود به فینال این رقابت‌ها را نداشتم چون این رشته تخصصی من نیست. تنها چند جلسه در این رشته تمرین کرده بودم.

وی ادامه داد: رشته اصلی من تفنگ ایستاده است که چند روز پیش رقابت آن به پایان رسید و من در مرحله مقدماتی به‌عنوان چهارم و در فینال به‌عنوان ششم رسیدم. تمام تلاشم برای کسب بهترین عنوان در پارالمپیک بود اما نشد. برای نخستین تجربه این بازی‌ها به نظرم نتیجه خوبی کسب کردم.

ملی‌پوش پاراتیراندازی زنان ایران با اشاره به برنامه خود برای ادامه زندگی قهرمانی عنوان کرد: من در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت دارم و هدفم کسب عنوان در تورنمنت‌های بزرگ است برای این کار نیاز به تمرکز بیشتر دارم.

او اضافه کرد: البته بعد از پایان پارالمپیک باید یک دوره استراحت داشته باشم تا تمرینات را برای بازی‌های پاراآسیایی هانگ ژو شروع کنم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=66497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.