12
مدال دیگری در راه است؟

پارالمپیک توکیو | حذف سمیرا ارم و صعود جوانمردی به فینال ۵٠ متر مختلط

  • کد خبر : 66724
  • 13 شهریور 1400 - 7:55
پارالمپیک توکیو | حذف سمیرا ارم و صعود جوانمردی به فینال ۵٠ متر مختلط
ساره جوانمردی به فینال رقابت تیراندازی در ماده ۵٠ متر مختلط کلاس sh1 صعود کرد اما سمیرا ارم از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابتهای تپانچه ۵٠ متر p4 مختلط کلاس SH1 پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو صبح امروز به وقت محلی در سالن تیراندازی آساکا برگزار شد و دو نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی به رقابت با حریفان پرداختند.

ساره جوانمردی دارنده مدال طلای تپانچه بادی ١٠ متر زنان در پارالمپیک توکیو ، مدال طلای در دو تفنگ ۵٠ متر میکس و تپانچه بادی ١٠ متر پارالمپیک ٢٠١۶ توانست با امیتاز 539 -5x در رده سوم جدول رقابت مقدماتی قرار بگیرد.

او به فینال رقابتهای تپانچه ۵٠ متر p4 مختلط کلاس SH1 پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو صعود کرد و در جمع ٨ تیرانداز برتر قرار گرفت.تیرانداز ازبک با امتیاز 539 -9x در جایگاه نخست دور مقدماتی قرار گرفت.

سمیرا ارم دیگر نماینده کشورمان در این رقابت با امتیاز 465 – 3x در رده ٣۴ و آخر جدول مقدماتی قرار گرفت و از صعود به فینال و جمع تیراندازان برتر بازماند.

سمیرا ارم: آسیب دیدگی داشتم اما در آسیایی جبران میکنم

تیرانداز پارالمپیکی ایران پس از حذف از دور رقابت‌های تپانچه ۵٠ متر مختلط گفت که قطعا در رقابتهای آسیایی این شکست را جبران خواهد کرد.

او پس از این رقابت گفت: من پیش از این رقابت با آسیب دیدگی شدیدی دست به گریبان بودم واین آسیب دیدگی من را اذیت کرد.کتف سمت چپ من اسیب دیده بود و در طول مسابقه نیز من را اذیت کرد.

ارم افزود: پیش از مسابقه بخاطر آسیب دیدگی در درمانگاه بودم. البته شرایط رقابت از اردو بهتر بود. در رقابتهای آسیایی جبران خواهم کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=66724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.