8
با شکست در مسابقه رده بندی

پارالمپیک توکیو | تیم میکس چهارم شد؛ زهرا نعمتی دو مداله نشد

  • کد خبر : 66764
  • 13 شهریور 1400 - 16:25
پارالمپیک توکیو | تیم میکس چهارم شد؛ زهرا نعمتی دو مداله نشد
تیم پارا تیروکمان میکس ریکرو ایران با شکست مقابل چین به رتبه چهارمی پارالمپیک توکیو بسنده کرد تا زهرا نعمتی در توکیو، دو مداله نشود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات تیمی میکس تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک در رشته ریکرو عصر امروز (شنبه) در پارک یومنوشیما شهر توکیو برگزار شد. مسابقه ای توام با اشک برای زهرا نعمتی.

تیم ایران که پس از استراحت در دور نخست با غلبه بر بریتانیا راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله هم به مصاف تیم ایتالیا رفت اما با شکست در این مسابقه به فینال نرسید. تا مسابقه رده بندی را مقابل چین برگزار کند.

در این دیدار کمانداران ایران با نتیجه مقابل تیم میکس ریکرو چین 6 بر2 شکست خورد. تیم ایران با کست مقابل تیم چین نتوانست به مدال برنز هم نرسید. اشک های زهرا نعمتی پس از این مسابقه توجه حاضران را جلب کرد.

این در حالی بود که تیم ایران در مسابقه نیمه نهایی هم بر اثر یک اشتباه مسابقه را واگذار کرد و گرنه شانس کسب مدال طلا را داشت.  زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی ترکیب تیم میکس ریکرو ایران را در این دوره از بازی ها تشکیل دادند.

از زمان شروع مسابقات نیمه نهایی بارش شدید باران در پارک یومنوشیما شروع شد و مسابقه ایران و ایتالیا هم زیر بارش شدید باران برگزار شد.

نعمتی: اشک و شادی من به خاطر ایران است

زهرا نعمتی پس از رسیدن به عنوان چهارمی تیر و کمان بازی های پارالمپیک گفت: تمام تلاشم این بود خود را 2 مداله کنم و غلامرصا رحیمی هم تیمیم را بر سکو ببینم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: من بیش از آنکه برای خودم ناراحت باشم ناراحت رحیمی هستم. او برای رسیدن به سکوی پارالمپیک تلاش زیادی کرد اما قسمتش مدال نشد. وی شایستگی رسیدن به طلای توکیو را داشت.

زهرا نعمتی پارالمپیک توکیو

دارنده مدال طلا ریکرو انفرادی زنان با اشاره به اشک های خود پس از دیدار رده بندی گفت: تمام اشک و شادی من به خاطر عرق ملی است و من برای برافراشته شدن پرچم کشورم هر تلاشی را انجام می دهم.

نعمتی این را هم یاداور شد: تیر وکمان رشته سخت و نیاز به تمرینات زیادی دارد اینکه بخواهم سه پارالمپیک روی سکو قرار گیرم نیاز به یک تمرینات سخت دارد. فعلا به پارالمپیک پاریس فکر نکردم اما اگر در توانم باشد برای ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. البته باید مادرم نیز اجازه بدهد.

نعمتی که اکنون پرافتخارترین پارالمپین ایران به شمار می رود در این زمیینه تصریح کرد: برایم باعث افتخار است که در سه پارالمپیک متوالی افتخار آفرینی کردم امیدوارم بتوانم چهارمین را نیز تجربه کنم.

طلایی پارالمپیک اذعان داشت: البته خانواده برای من زحمات زیادی کشیده و استرس زیادی دارند. برای ادامه کار شرایط خانواده هم برایم مهم است.

دارنده ۲ مدال طلای بازی های پارالمپیک ریو با اشاره به ریسک های خود در مسابقه گفت: همیشه دوست دارم هیجانی تیر بزنم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=66764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.