11
مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا

ایران ۳ ازبکستان ۱ | پینگ پنگ بازان ایران نهم آسیا شدند

  • کد خبر : 68591
  • 07 مهر 1400 - 18:19
ایران ۳ ازبکستان ۱ | پینگ پنگ بازان ایران نهم آسیا شدند
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با پیروزی بر ازبکستان در جایگاه نهم مسابقات تیمی پنگ پنگ قهرمانی آسیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دختران قهرمان؛ رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش زنان امروز ادامه یافت و تیم ملی ایران در دیدار برای کسب عناوین نهم و دهم، برابر ازبکستان پیروز و نهم شد.

در این مسابقه، شاگردان حمیده ایرانمنش 3 بر یک حریف خود را شکست و به کار خود در بخش تیمی رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا پایان دادند. این پیروزی پس از شکست صبح امروز برابر قزاقستان به دست آمد.

در مسابقه نخست، کاپیتان ندا شهسواری برابر روزالینا خدیجه وآ 3 بر 2 به پیروزی رسید. ۳ بر ۱۱، ۱۱ بر ۹، ۸بر ۱۱ ،۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ ریز نتایج این دیدار بود.

در دومین گام، مهشید اشتری به مصاف کارخابو ماگدیه وا رفت و همانند شهسواری 3 بر 2 صاحب برتری شد تا ایران از دو بازی نزدیک با رقبای ازبک، به دو پیروزی باارزش دست یابد.

در سومین دیدار، نوبت به شیما صفایی رسید. او برابر سوگدیونا مادالیه وآ در یک بازی نزدیک 3 بر 2 باخت. شیما در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۵، ۱۲ بر ۱۴، ۱۱ بر ۴، ۱۰ بر ۱۲، ۵ بر ۱۱ متوقف شد.

در نهایت ندا شهسواری در بازی چهارم کار را تمام کرد و مارخابو ماگدیه وآ را 3 بر صفر از پیش رو برداشت تا در مجموع، ایران 3 بر یک پیروز و تیم نهم قاره کهن شود.

حمیده ایرانمنش در بازی های تیمی از وجود مریم فرعی و ملیکا کرمی استفاده نکرد و مثلث ثابت شهسواری، اشتری و صفایی را در ارنج تیم قرار داد. ایران همچنین سهمیه حضور در جام جهانی تنیس روی میز چین را کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=68591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.