15
در مناطق شمال و جنوب آغاز شد

لیگ برتر فوتبال ساحلی | پیروزی پیکان، گلساپوش و شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 68610
  • 08 مهر 1400 - 10:26
لیگ برتر فوتبال ساحلی | پیروزی پیکان، گلساپوش و شهرداری بندرعباس
در آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان تیم‌های پیکان تهران، گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در دو منطقه شمال و جنوب به ترتیب به میزبانی بندر ترکمن و یزد آغاز شد و تیم‌ها در روز اول مسابقات به میدان رفتند.

در گروه شمال با انصراف تیم پردیس فردوس خراسان جنوبی چهار تیم خزر پوشان مازندران، پیکان تهران، عقاب زاگرس کرمانشاه و ملوان بندر ترکمن با هم رقابت می‌کنند.

دیدار اول بازی‌ها در زمین ساحلی بندر ترکمن چهارشنبه ۷ مهر بین پیکان تهران و خزر پوشان مازندران با برتری ۱۲ بر یک پیکان پایان یافت. پیکان استخوان بندی تیم موفق فوتبال ساحلی استان گیلان را در اختیار دارد.

افسانه اقبال (۵ گل)، وجیهه ژاله (۴ گل)، مرضیه صادقی، سمیرا محمودپور و فتانه قویدل گلزنان پیکان بودند. هدایت این تیم بر عهده فاطمه میراب است.

همچنین در بازی دوم تیم‌های عقاب زاگرس کرمانشاه و ملوان بندر ترکمن دیدار کردند که در این بازی نماینده استان گلستان با وجود این که سه بر صفر از حریف عقب بود 6 بر 3 حریفش را شکست داد.

در گروه جنوب به میزبانی یزد، تیم شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار خود با نتیجه ۷ بر ۲ تیم تازه لیگ برتری ستارگان مکران سیریک را شکست داد تا دربی هرمزگان به سود بندر عباسی‌ها خاتمه یابد.

در این دیدار «ملیحه نورالدینی» ۴ گل و «فاطمه معماری»، «مهسا عرب» و «سحر عاملی» هر کدام یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند. ۲ گل تیم ستارگان مکران سیریک نیز توسط «فاطمه ترکمانی فر» به ثمر رسید..

تیم گلساپوش یزد، میزبان مسابقات منطقه جنوب که از باشگاه‌های پیشرو در عرصه توسعه فوتبال ساحلی در ایران به حساب می‌آید هم ۵ بر ۴ از سد تیم ذوالفقار جم گذشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=68610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.