10
تنیس روی میز قهرمانی آسیا در قطر

مهشید اشتری به حریف سنگاپوری باخت و حذف شد

  • کد خبر : 68696
  • 09 مهر 1400 - 18:19
مهشید اشتری به حریف سنگاپوری باخت و حذف شد
مهشید اشتری ستاره مشهدی تنیس روی میز بانوان ایران با شکست برابر رقیبی از سنگاپور از دور مسابقات قهرمانی زنان آسیا در قطر حذف شد.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش انفرادی امروز در دوحه قطر آغاز شد و در بخش بانوان، مهشید اشتری پینگ پنگ باز مشهدی تیم ملی به مصاف حریف خود رفت.

وای لین از سنگاپور نخستین حریف مهشید اشتری بود که این مسابقه سه بر یک به سود نماینده سنگاپور پایان یافت و حکم به نرسیدن اشتری به جمع 64 نفر برتر مسابقات قهرمانی آسیا داد.

اشتری گیم اول و دوم را با نتایج ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۹ به حریف واگذار کرد، در گیم سوم ۱۱ بر ۹ پیروز شد و در گیم چهارم عملکرد ضعیفی از خود نشان داد به طوری که از نظر روانی آماده پیروزی نبود و ۱۱ بر ۲ مغلوب حریف قدرتمند سنگاپوری شد.

پیش از این ملیکا کرمی با پیروزی بر نماینده قطر به جمع 64 نفر برتر تورنمنت راه یافته بود و سایر دختران پینگ پنگ باز ایران نیز مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

مهشید اشتری یکی از سه بازیکن ثابت تیم حمیده ایرانمنش در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در دوحه قطر بود. ایران در بخش تیمی نهم شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=68696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.