9
با شکست برابر جریفی از چین تایپه رخ داد

حذف ندا شهسواری از تنیس روی میز آسیا | دوحه شهر نفرین شده

  • کد خبر : 68813
  • 11 مهر 1400 - 8:09
حذف ندا شهسواری از تنیس روی میز آسیا | دوحه شهر نفرین شده
ندا شهسواری بار دیگر در دوحه حذف شد. شهری که از آن خاطرات خوشی ندارد. کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز با شکست برابر چین تایپه از دور مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفت.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش زنان و در قسمت انفرادی، شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در دوحه قطر ادامه یافت و با حذف ندا شهسواری همراه بود تا خاطره تلخ برای او تکرار شود.

کاپیتان کرمانشاهی و باتجربه تیم ملی پینگ پنگ زنان در جدول حذفی ۶۴ نفره رقابت‌های انفرادی، برابر لیو سینگ این از چین تایپه با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

شهسواری در گیم دوم مصاف با حریف چین تایپه‌ای دارای رنکینگ ۸۷ دنیا با حساب ۱۱ بر ۶ به پیروزی رسید اما در گیم های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۱۳، ۷ بر ۱۱ و ۱۱ بر ۱۳ بازنده شد.

 این بازی می‌توانست سرنوشت دیگری داشته باشد اگر در گیم های اول و چهارم که شهسواری تا امتیاز ۱۱ هم پیش آمد، تمرکز و کمی بخت و اقبال بازی را به سود نماینده ایران متمایل می‌کرد.

بدین ترتیب ندا شهسواری با شکست در این بازی نزدیک و پیچیده، از صعود به دور بعد رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا بازماند. او چند ماه قبل نیز در دوحه از رسیدن به المپیک توکیو بازمانده بود تا دوحه شهر نفرین شده ندا شهسواری باشد.

ندا شهسواری در ۳۵ سالگی دنیایی از تجربه است. ۲ المپیک را به چشم دیده و بارها در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان شرکت کرده است. همیشه در مورد او این سؤال مطرح است که تا کی در صحنه می‌ماند؟

پاسخ به این سؤال هر چه که باشد در اصل این قضیه که تجربه ندا شهسواری چه همین حالا و چه در آینده، کمک بزرگی برای جوان‌ترهاست تغییری ایجاد نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=68813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.