18
لیگ برتر بسکتبال بانوان

شیمیدر ۶۴ شهرداری گرگان ۳۷ | پیروزی آسان و ادامه صدرنشینی

  • کد خبر : 69816
  • 14 مهر 1400 - 17:29
شیمیدر ۶۴ شهرداری گرگان ۳۷ | پیروزی آسان و ادامه صدرنشینی
تیم بسکتبال شیمیدر قم در سومین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر شهرداری گرگان به پیروزی رسید و صدر را حفظ کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته سوم دور رفت لیگ برتر بسکتبال زنان چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و تیم شیمیدر قم برابر شهرداری گرگان پیروز شد.

در این بازی شاگردان شایسته متشرعی در حالی ۶۴ بر ۳۷ از سد نماینده بسکتبال استان گلستان عبور کردند که گرگان در کوارتر اول، بالاترین سطح مقاومت خود را با ثبت تساوی ۱۹ بر ۱۹ به نمایش گذاشت.

از کوارتر دوم، برتری مطلق شیمیدر آغاز شد و این تیم با نتایج ۱۳ بر ۴، ۱۴ بر ۴ و ۱۸ بر ۱۰، سه کوارتر بعدی را به سود خود پایان داد و برتری مطلقی به دست آورد.

این برد، شیمیدر را در صدر جدول گروه اول حفظ کرد. کاپیتان تینا عیساییان بازیکن پست سنتر باتجربه شیمیدر با کسب ۲۱ پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود.

معصومه اسماعیل زاده بازیکن اصفهانی شیمیدر با ۱۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پلس گل و ۴ توپ ربایی عملکرد قابل قبولی داشت. شادی عبدالوند نیز ۱۰ امتیاز، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی را ثبت کرد.

مهسا تقی زاده ۷، آیدا گل محمدی ۶، فائزه شهریاری و وانه خیچومیان هر کدام ۴ و آناهیس خداوردیان یک امتیاز برای تیم شیمیدر کسب کردند.

در ترکیب تیم شهرداری گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی، پریسا کرمی بازیکن گارد این تیم با ۱۰ امتیاز، زهرا سوخته سرایی با ۸ و نیلوفر مفیدی ۷ امتیازآورهای اصلی این تیم بودند.

شهرداری گرگان پس از دو پیروزی، نخستین شکست فصل را تجربه کرد. اینستاگرام آی دبلیو اسپورتس را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=69816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.