20
فاطمه بهرامی سرمربی سپاهان پاسخ داد

چرا دوومیدانی سپاهان نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟

  • کد خبر : 70561
  • 27 مهر 1400 - 13:09
چرا دوومیدانی سپاهان نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟
فاطمه بهرامی سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان درباره رتبه سومی این تیم در مسابقات زنان باشگاه های کشور توضیح داد.

به گزارش دختران قهرمان؛ مسابقات دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور به اتمام رسید و تیم پلیمر خلیج فارس، دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

سپاهان پس از قهرمانی در سال ۹۹، امسال در قواره مدعی قهرمانی ظاهر نشد و شاهد رقابت پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد برای قهرمانی بود و از همان دور اول، سومی این تیم در رده بندی نهایی تا حدود زیادی، مسجل به نظر می‌رسید.

فاطمه بهرامی سرمربی سپاهان است. تیمی که در مجموع ۳ مرحله مسابقات، ۹ بار قهرمانی را در مواد مختلف کسب کرد و با ۱۳ نقره و ۲۱ برنز به کار خود پایان داد که برای قهرمانی یا نایب قهرمانی کافی نبود.

بهرامی درباره نتایج سپاهان در این فصل گفت: سیاست‌های کلی باشگاه از یک سو و اتفاقاتی که رخ داد، از سوی دیگر سبب شد سپاهان قادر به دفاع از عنوان قهرمانی مسابقات ۹۹ نباشد.

او با اشاره به در اختیار نداشتن دختر المپیکی دوومیدانی ادامه داد: غیبت فرزانه فصیحی در این مورد دخیل بود. او در صورت حضور می‌توانست امتیازات خوبی برای سپاهان به دست بیاورد اما آسیب‌دیدگی مانع از حضورش شد.

سرمربی تیم دوومیدانی زنان سپاهان عنوان کرد: امسال به بومی گزینی توجه بیشتری کردیم که بیش از ۵۰ درصد ترکیب تیم را از ورزشکاران استان اصفهان قرار دادیم و علاوه بر این، تیم جوانی روانه مسابقات کردیم.

فاطمه بهرامی اظهار کرد: در کنار نگاهی که به قهرمانی داریم، پرورش ستاره‌های بومی برای ما یک برنامه کلی است گرچه در همه مواد برای مثال پرش با نیزه در استان اصفهان ورزشکار نداریم و باید این ورزشکاران را از دیگر استان‌ها جذب کنیم.

او خاطرنشان کرد: نظم و انسجام، همدلی و همراهی که واقعاً در تیم‌های دوومیدانی سپاهان وجود دارد از حمایت‌های بی‌دریغ مهندس محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه و مهندس برکت رییس هیئت دوومیدانی استان اصفهان نشأت می‌گیرد و از آن‌ها بابت این حمایت، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=70561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.