21
در دیدار افتتاحیه لیگ برتر هندبال زنان

سپاهان برابر یکتا افروز البرز به پیروزی رسید

  • کد خبر : 71288
  • 10 آبان 1400 - 13:42
سپاهان برابر یکتا افروز البرز به پیروزی رسید
در دیدار افتتاحیه لیگ برتر هندبال زنان، سپاهان برابر یکتا افروز البرز به پیروزی رسید و با ترکیب باتجربه های خود فصل را با برد آغاز کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به میزبانی تهران از امروز با شرکت هشت تیم و در غیاب اشتاد سازه مشهد قهرمان فصل قبل استارت خورد

در اولین بازی از فصل جدید تیم های فولاد مبارکه سپاهان و یکتا افروز البرز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که سپاهان در یک تقابل نسبتاً آسان اما پر برخورد در‌ نیمه نخست با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ نماینده استان البرز را شکست داد.

در‌ سی دقیقه نیمه دوم تجربه ملی پوشان سپاهان بر انگیزه و تلاش جوانان البرز غلبه کرد و در مجموع این تیم ۳۵ بر ۲۰ یکتا افروز را از پیش رو برداشت تا اولین برد فصل جدید به نام شاگردان اعظم قینانی ثبت شود

سپاهان در این فصل علاوه بر حضور حدیثه نوروزی از مهره های کلیدی و باتجربه ای چون مینا وطن پرست، هانیه لک، مژگان قهرمانی، ساناز رجبی و شقایق باپیری بهره مند است.

در سایر دیدار های امروز شهرداری ملایر با آتریسای تهران و تاسیسات دریایی تهران با کات شاهرود مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

تیم ها فردا سه شنبه استراحت می‌کنند و سپس روز چهارشنبه ادامه مسابقات پیگیری خواهد شد. مرحله اول هفدهمین دوره لیگ هندبال بانوان به صورت متمرکز از دهم تا چهاردهم آبان در تهران پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=71288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.