15
بیماری بدموقع برای ستاره اصفهانی

کرونا فرصت حضور در ریاض را از نگار اسماعیلی گرفت

  • کد خبر : 72303
  • 20 آبان 1400 - 11:10
کرونا فرصت حضور در ریاض را از نگار اسماعیلی گرفت
نگار اسماعیلی تکواندوکار برجسته اصفهانی هم مسابقات آزاد آسیا و جام فجر را از دست داد و هم نتوانست در ترکیب تیم اعزامی به در ریاض قرار گیرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ نگار اسماعیلی قهرمان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در لبنان در مسابقات آزاد قهرمانی جهان در عربستان تیم ملی را همراهی نمی کند.

او پس از آن که در مسابقات انتخابی یک روزه تیم ملی، نتوانست رقبایش را شکست دهد از ترکیب تیم ملی کنار رفت اما دلیل شکست های این تکواندو اصفهانی چه بود؟

موضوع این است که تست کرونای نگار اسماعیلی درست پیش از برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر و مسابقات آزاد آسیا در تهران مثبت شد.

بدین ترتیب او در این دو رویداد متوالی در تهران غیبت کرد تا دوره بیماری خود را پشت سر بگذارد. با برگزاری مسابقات انتخابی اعزام به عربستان، دوره احتیاط کرونای او سپری شده بود.

به همین دلیل کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان از او دعوت کرد که در انتخابی شرکت کند اما تضعیف قوای بدنی نگار اسماعیلی به حدی بود که توان رقابت را از او گرفته بود.

بدین ترتیب نگار اسماعیلی با آمادگی بسیار کمتری نسبت به آمادگی واقعی خود به انتخابی آمد، شکست خورد و از سفر به ریاض باز ماند تا در فرصت بعد با آمادگی باز یافته برای بازگشت به میادین تلاش کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=72303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.