15
به دنبال جوان‌گرایی هستیم

قانع : رجبی و قهرمانی دعوت نشدند چون در پست آنها ترافیک داریم

  • کد خبر : 72979
  • 02 آذر 1400 - 9:26
قانع : رجبی و قهرمانی دعوت نشدند چون در پست آنها ترافیک داریم
خدیجه قانع سرمربی تیم ملی هندبال زنان در مورد موضوع دعوت نشدن ساناز رجبی و مژگان قهرمانی به تیم ملی در آستانه مسابقات جهانی اظهار نظر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “دختران قهرمان“رسانه حوزه ورزش زنان ایران، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی ۲ مهره کلیدی تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین فهرست تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان غیبت دارند.

این موضوع از این جهت شگفت‌آور است که هر ۲ بازیکن در زمره بهترین‌های ایران هستند و هم در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین، تمامی اردوهای پیشین تیم ملی حضور داشته‌اند.

این اتفاق غیرمنتظره این شائبه را ایجاد کرده که قلم قرمز روی نام این ۲ بازیکن به دلایل غیرفنی صورت گرفته است زیرا در عملکرد فنی بازیکنان محل مناقشه‌ای وجود ندارد.

خدیجه قانع سرمربی تیم ملی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران اظهار کرد: کادر فنی این اختیار را دارد که هر بازیکنی را که صلاح می‌داند به تیم ملی فرا بخواند و در مورد این ۲ بازیکن نیز مسائل فنی در دعوت نشدن آنها دخیل بوده است. مگر مسئله غیر فنی هم داریم؟

او ادامه داد: تیم ملی به دنبال جوان‌گرایی است و این رویکرد فدراسیون هندبال است که به‌تدریج به جوان‌ها میدان داده شود. البته دعوت نشدن رجبی و قهرمانی تنها به این دلیل نیست چنان که در تیم کنونی بازیکنان باتجربه زیادی داریم.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: در پستی که مژگان قهرمانی و ساناز رجبی حضور دارند ترافیک بازیکن داریم و در نتیجه بازیکنانی دعوت شده‌اند که صلاح دیده شده که کارایی بهتری برای تیم ملی دارند.

قانع همچنین به این سؤال که چه بازیکنانی در پست این ۲ بازیکن حضور دارند پاسخ نداد.

ساناز رجبی و مژگان قهرمانی از تیم ملی هندبال کنار گذاشته شدند

با این حال آژانس ورزش زنان ایران راسا تأیید می‌کند که ساناز رجبی در پستی حضور دارد که حانیه کریمی، ستاره رحمانیان و نوریه عباسی در آن پست به تیم ملی دعوت شده‌اند و از این جمع تنها نوریه عباسی دارای سابقه بین‌المللی است.

همچنین مژگان قهرمانی با هدیه ویسی، آرزو کیانی آرا و مریم یوسفی هم پست است که از این جمع تنها مریم یوسفی دارای تجربه مفید بین‌المللی است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=72979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.