17
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان

حفاری خوزستان در خانه هیئت اصفهان را گلباران کرد

  • کد خبر : 73566
  • 12 آذر 1400 - 12:53
حفاری خوزستان در خانه هیئت اصفهان را گلباران کرد
تیم فوتسال حفاری خوزستان در ششمین هفته از لیگ برتر فوتسال زنان تیم قعرنشین هیئت اصفهان را برد و در رده سوم جدول گروه 2 باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با 6 بازی برگزار شد که از گروه دو،  حفاری خوزستان، پیروز جدال برابر هیئت اصفهان شد.

در این بازی در سالن امام رضا (ع) مجموعه نفت اهواز، تیم حفاری خوزستان با هدایت فروزان سلیمانی 10 بر یک هیئت اصفهان را شکست داد.

حفاری پس از برد دلچسب و باارزش هفته گذشته در اهواز برابر مس رفسنجان، با وضعیت روانی غالب نسبت به حریف قعرنشین به میدان آمد و کار سختی برای پیروزی نداشت.

سحر پاپی بازیکن اهل اندیمشک حفاری یک تنه چهار گل به تیم  اصفهانی زد و مریم چرخاوی نیز دو گل به ثمر رساند. مهناز علیزاده، سارا افرازی و زینب میررضایی دیگر گلزنان تیم حفاری در این بازی بودند.

این برتری برای آبی پوشان اهواز به معنای رسیدن امتیازات آن ها به عدد 9 از 5 بازی است و حفاری را در رده سوم جدول گروه دوم، حفظ می کند.

حفاری تیم های پیکان تهران و نصر فردیس را در جدول بالاتر از خود می بیند گرچه مس رفسنجان در ادامه راه برای این تیم یک تهدید است.

تیم فوتسال هیئت اصفهان نیز در روز گلزنی کلثوم اسماعیل زاده با این شکست همچنان بدون امتیاز از 5 بازی در انتهای جدول رده بندی گروه 2 قرار دارد.

لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=73566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.