15
مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان

ایران ۱۱ رومانی ۳۹ | شکست ایران در نخستین تجربه جهانی

  • کد خبر : 73662
  • 12 آذر 1400 - 22:00
ایران ۱۱ رومانی ۳۹ | شکست ایران در نخستین تجربه جهانی
تیم ملی هندبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان در اسپانیا مغلوب رومانی شد. شکستی سنگین که به لطف فاطمه خلیلی سنگین تر نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در شبی تاریخی ایران برای اولین بار در مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان به میدان رفت و مقابل رومانی شکست خورد.

در آغاز مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان در اسپانیا، تیم ملی هندبال بانوان امشب به مصاف تیم قدرتمند رومانی رفت و ۴۰ بر ۱۰ برابر حریف خود تن به شکست داد.

اختلاف سطح فنی دو تیم در جریان بازی کاملاً مشهود بود و این بازی، یک رقابت کاملاً آموزشی برای دختران هندبالیست ایران به شمار می‌آمد.

لو رفتن‌های توپ در موقعیت حمله و در مقابل، ضد حملات سریع رومانیایی‌ها با شوت‌های کم نقص بازیکنان سرخ‌پوش رومانی سبب به ثمر رسیدن گل‌های زیادی برای حریف اروپایی شد.

فاطمه خلیلی سنگربان ایران گرچه گل‌های زیادی دریافت کرد اما بارها روی ضربات بازیکنان رومانی واکنش‌هایی نجات‌بخش نشان داد و مانع از رقم خوردن شکستی سنگین‌تر شد.

مریم یوسفی کاپیتان و یار شماره ۷ ایران در این بازی اولین گل تیم ملی هندبال زنان را به ثمر رساند و در ادوار مسابقات قهرمانی جهان تاریخ‌سازی کرد.

مینا وطن پرست بازیکن باتجربه ایران، یکی از چهره های پرفروغ تیم ملی بود. کریستینا لازلو از رومانی بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

ایران پس از شکست امشب، آماده خواهد شد تا در ۲ بازی آینده خود به مصاف نروژ و قزاقستان برود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=73662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.