15
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان

برتری خیره‌کننده بوتا پارس ایرانیان در روز هنرنمایی ارژنگی

  • کد خبر : 73930
  • 19 آذر 1400 - 13:08
برتری خیره‌کننده بوتا پارس ایرانیان در روز هنرنمایی ارژنگی
در هفتمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان تیم بوتا پارس ایرانیان در ادامه روند رو به رشد خود مقابل هیئت فوتبال رودان به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با ۶ بازی در گروه‌های اول و دوم برگزار شد و تیم بوتا پارس ایرانیان با درخشش فاطمه ارژنگی هیئت فوتبال رودان را با شکستی سنگین روبرو کرد.

در این بازی که از گروه یک در رودان هرمزگان برگزار شد تیم بوتا پارس ایرانیان موفق شد حریف خود رودان را با نتیجه قاطع و جالب 10 بر یک شکست دهد و امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند.

تیم تازه وارد به لیگ برتر عملکرد درخشانی در این فصل داشته است و پیروزی در خانه رودان آن هم با چنین اختلاف گلی موید این مطلب بود که نتایج گذشته بوتا پارس اتفاقی نبوده است.

فاطمه ارژنگی ستاره کهنه کار فوتسال ایران باز هم در ترکیب بوتا پارس ایرانیان همه کاره بود. او علاوه بر نقش رهبری تیم، یک تنه 6 گل به رودان زد.

مبینا نعمانی با 2 گل و الهام عسگری و فهیمه کوثری در دیگر گل های تیم فوتسال بانوان بوتا پارس سهیم شدند. فریده رهی گلزن این روزهای رودان تک گل میزبان را به ثمر رساند.

بدین ترتیب پرونده دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز بسته شد. 14 تیم حاضر در گروه های دوگانه لیگ فوتسال بانوان وارد دور برگشت این مسابقات خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=73930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.