14
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان رخ داد

شکست سنگین و ناباورانه زارع باتری سنندج برابر خاتون بم

  • کد خبر : 73948
  • 19 آذر 1400 - 15:43
شکست سنگین و ناباورانه زارع باتری سنندج برابر خاتون بم
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان تیم فوتبال بانوان خاتون بم که به سنندج سفر کرده بود زارع باتری این شهر را با شکست روبرو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 5 بازی به انجام رسید و خاتون بم برابر زارع باتری سنندج صاحب پیروزی مهمی شد اما نتیجه ای بازی شگفت انگیز بود.

در این بازی که در سنندج، تیم خاتون بم با هدایت مرضیه جعفری توانست با نتیجه دور از انتظار و باورنکردنی 7 بر یک حریف خود را شکست دهد.

این برتری – به ویژه با این تفاضل گل –  برای تیم بانوان خاتون بم از این نظر حائز اهمیت بود که پس از شکست خانگی در بازی حساس برابر شهرداری سیرجان، انگیزه را به این تیم باز می گرداند.

تیم خاتون بم تلاش می کند امسال بار دیگر جام قهرمانی لیگ فوتبال زنان را به بم ببرد اما با موانع بزرگی به نام شهرداری سیرجان و سپاهان مواجه است.

تیم زارع باتری سنندج نیز میراث فوتبال کردستان از تیم های وچان و راهیاب ملل است تیمی است که به نظر می رسد برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول تلاش می کند مشروط بر این که اجازه تکرار اتفاق امروز را ندهد.

شکست با اختلاف 6 گل آن هم در زمین خودی نتیجه ای نیست که برای زارع باتری و نفراتش قابل هضم تلقی شود حتی اگر حریف آنها تیم مسلح و پرمهره ای چون خاتون بم باشد.

هدایت این تیم را فاطمه صادقی بازیکن سابق راهیاب ملل برعهده دارد. تیم فوتبال بانوان زارع باتری هفته گذشته نیز در اصفهان یک بر صفر به سپاهان باخته بود.

لیگ برتر فوتبال زنان ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود. شهرداری سیرجان فصل گذشته قهرمان این رقابت‌ها شده بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=73948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.