12
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان

مس رفسنجان صفر پیکان ۴ | شکست غم‌انگیز نارنجی‌ها در خانه

  • کد خبر : 74692
  • 03 دی 1400 - 14:47
مس رفسنجان صفر پیکان ۴ | شکست غم‌انگیز نارنجی‌ها در خانه
آغاز نیم فصل دوم نیز برای تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان خوش یمن نبود. آنها در خانه به پیکان باختند و فاصله آنها با بالای جدول باز هم افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در گروه دوم و در مهم ترین بازی، تیم مس رفسنجان در زمین خود برابر پیکان تهران تن به شکست داد.

در شرایطی که پیش بینی می شد نبرد امروز رفسنجان یک جدال انتقامی برای عاطفه رضایی و تیمش باشد، این پیکان بود که سرحال نشان داد و با یک برد قاطع، جای حرف و حدیثی باقی نگذاشت.

در مسابقه امروز، مس رفسنجان برای یک شروع امیدبخش در نیم فصل دوم به میدان آمد اما گل های یاسمن پاکجو، فاطمه اعتدادی، سپیده زرین راد و سحر زمانی این تیم را زمین گیر کرد.

فاطمه اعتدادی و سحر زمانی بازیکنان تاثیرگذار فصول اخیر مس رفسنجان امروز در نقش اهرم پیروزی حریف، ایفای نقش و در برابر تیم سابق گلزنی کردند.

شکست برابر پیکان در خانه، سبب شد مس رفسنجان با 10 امتیاز از 7 بازی در رده چهارم جدول گروه دوم باقی بماند. این عدد امتیاز، نتیجه قابل هضمی برای مس نیست.

پیکان اما با این برد نشان داد که پیروزی در بازی رفت در تهران برابر مس اتفاقی نبوده است و مس برای این که در برابر مدعیان توان ایستادگی داشته باشد باید طرحی نو دراندازد.

پیکان هر 7 بازی خود در لیگ امسال را برده و با کسب 21 امتیاز در حالی در صدر است که 5 امتیاز از تیم دوم و 11 امتیاز از مس رده چهارمی بیشتر دارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=74692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.