17
در پایان مرحله اول در کرمانشاه

ستایش ایلوخانی قهرمان تور تنیس روی میز نوجوانان شد

  • کد خبر : 74840
  • 04 دی 1400 - 17:24
ستایش ایلوخانی قهرمان تور تنیس روی میز نوجوانان شد
تور تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور مرحله اول خود را در کرمانشاه پشت سر گذاشت و ستایش ایلوخانی دختر همدانی به مقام نخست رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های تور تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور در کرمانشاه به پایان رسید و ستایش ایلوخانی قهرمان این مسابقات شد.

دختر همدانی در دیدار نهایی به مصاف باران ارجمندی از گلستان رفت و مسابقه حساس این دو آینده ساز تنیس روی میز ایران با پیروزی 4 بر صفر ستایش ایلوخانی پایان یافت.

ایلوخانی چندی قبل در مسابقات تور کانتندر عمان در رده نونهالان نایب قهرمان شده بود. باران ارجمندی نیز در حالی در فینال حاضر شد که دو روز قبل از فینال از مسابقات جهانی هوپس در مصر به ایران بازگشته بود.

باران ارجمندی گرچه در فینال به یک همدانی باخت اما پیش از آن در نیمه نهایی یک همدانی را شکست داده بود. مبینا اصلانی در این مرحله 4 بر 2 برابر باران ارجمندی شکست خورد.

ایلوخانی نیز در نیمه نهایی برابر یکتا ادیبیان دیگر دختر آینده دار تنیس روی میز خراسان رضوی و ایران 4 بر یک به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

همچنین تارا سوری از بوشهر، نیلیا نقیبی از تهران، یکتا لرکیان از خوزستان و ال آی ابراهیم پور از آذربایجان غربی 4 دختر پینگ پنگ باز جسوری بودند که تا یک چهارم نهایی مرحله اول تور نوجوانان پیش آمدند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=74840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.