14
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان

اکسون ۵۹ پاز تهران ۳۱ | اکسون شکست ناپذیر باقی ماند

  • کد خبر : 74962
  • 08 دی 1400 - 17:17
اکسون ۵۹ پاز تهران ۳۱ | اکسون شکست ناپذیر باقی ماند
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با دیدار اکسون و پاز از گروه دو ادامه یافت که مطابق پیشبینی ها اکسون پیروز میدان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نهمین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان با دیدار تیم های اکسون و پاز از گروه دو پیگیری شد. این دیدار از ساعت 13 امروز در سالن شهید کشوری شهر قدس آغاز شد.

همانطور که پیش بینی می‌شد، اکسون مدل 1400 با هدایت آزاده زمان‌ پور روند شکست ناپذیری خود را ادامه داد و توانست با نتیجه 59 بر 31 پاز رده چهارمی را شکست دهد و مقتدرانه در صدر جدول گروه دو قرار بگیرد.

این پیروزی، پایانی برای اکسون در دور گروهی بود. هشت پیروزی در هشت بازی، این تیم را با حداکثر امتیاز به پلی آفی رساند که احتمالا مسابقه پرمخاطره ای برای تیم مدعی نیست.

در بازی امروز اکسون و پاز، کوارتر های اول، دوم و چهارم با برتری اکسون خاتمه یافت؛ کوارتر اول را 9 بر 8 پیروز شدند اما در کوارتر دوم پاز تنها 2 امتیاز گرفت و نتیجه 14 بر 2 رقم خورد.

کوارتر چهارم با برتری 24 بر 7 اکسون همراه بود. پاز تنها در کوارتر سوم عملکرد بهتری داشت و 14 بر 12 به برتری رسید.

با این نتیجه اکسون با 16 امتیاز صدرنشین باقی ماند تا در کنار شیمیدر قم تنها تیم های شکست ناپذیر لیگ باشند. پاز نیز با این شکست با 8 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

در این دیدار شیدا شجاعی، بازیکن ملی پوش اکسون، ستاره میدان بود و ضمن ثبت دبل دبل، موثرترین بازیکن زمین لقب گرفت. شجاعی 18 امتیاز، 14 ریباند، 4 پاس منجر به گل و کارایی 22 را به ثبت رساند.

نگین رسولی دیگر ملی پوش شاگرد زمان پور، 12 امتیاز، 7 ریباند، 6 پاس منجر به گل و 4 توپ ربایی کسب کرد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

سارا اعتماد و فرزانه فروتن فرد بازیکنان ارزشمند تیم پیروز نیز هر کدام 7 امتیاز برای اکسون کسب کردند.

در سوی دیگر سوگند قائد‌علم با 9 امتیاز، 5 ریباند، 2 پاس منجر به گل، 6 توپ ربایی و کارایی 10، بهترین بازیکن پاز در جدال با اکسون بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=74962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.