11
هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان

حفاری خوزستان ۴ کیمیای اسفراین ۱ | پیروزی با خواهران پاپی

  • کد خبر : 75009
  • 10 دی 1400 - 13:27
حفاری خوزستان ۴ کیمیای اسفراین ۱ | پیروزی با خواهران پاپی
در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز تیم حفاری خوزستان در زمین خود برابر کیمیای اسفراین به پیروزی رسید. پیروزی قابل پیش بینی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در گروه دوم تیم حفاری خوزستان در خانه کیمیای اسفراین را شکست داد.

پیروزی حفاری برابر نماینده اسفراین نتیجه ای نبود که قابل پیش بینی نباشد. وضعیت دو تیم در جدول و نتایج اخیر، گویای همه چیز بود.

کیمیای اسفراین مسیری طولانی را برای سفر به اهواز طی کرد و در پایان 40 دقیقه تلاش در سالن نفت اهواز 7 بر یک شکست را پذیرفت.

حفاری پس از شروع ناگوار در لیگ، روی نوار پیروزی است و این برد، آن ها را به پنجمین برد در هفتمین مسابقه فصل رسانده است.

خواهران پاپی در این بازی هم درخشیدند. فاطمه و سحر هر کدام یک گل به ثمر رساندند و زهرا اسدی و یلدا تاجیکی نژاد هم دیگر گلزنان حفاری بودند.

شاگردان فروزان سلیمانی با 15 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته اند. با نیم نگاهی به رده دوم جدول، اولویت برای حفاری حفظ همین جایگاه بالاتر از مس رفسنجان است.

حضور 4 تیم قدرتمند در گروه دوم اوضاع این گروه را پیچیده کرده است با این حال حفاری با توجه به داشته های خود برای بهترینِ خود بودن می جنگد و نه الزاما قهرمانی.

از سوی دیگر، تیم کیمیای اسفراین با 6 امتیاز از 8 بازی همچنان در رده پنجم جدول 7 تیمی گروه 2 قرار گرفته و همین جایگاه برای آن ها ایده آل به نظر می رسد.

لیگ برتر فوتسال زنان با حضور 14 تیم در 2 گروه 7 تیمی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=75009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.